قیمت انواع کنسرو لوبیا در بازار ایران

لست سکند

خوراک لوبیا با داشتن پروتئین و فیبر بالا یکی از پیش‌غذاهای محبوب بین ایرانیان است. آماده کردن خوراک لوبیا به زمان زیادی نیاز دارد و کنسرو آماده لوبیا می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. کنسرو لوبیا فقط نیاز به گرم کردن دارد و سپس آماده سرو است. از کنسرو لوبیا برای تهیه سالاد لوبیا هم استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاما پرس در ادامه به بررسی قیمت انواع کنسرو لوبیا در بازار می‌پردازد:

کنسرو لوبیا دلپذیر

دلپذیر از با داشتن بیش از 80 سال تجربه در زمینه تولید انواع سس و محصولات کنسروی فعالیت می‌کند و در سال 1392 به عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان انتخاب شد. کنسروهای لوبیا دلپذیر دارای حداقل میزان چربی و نمک هستند تا همه افراد بتوانند بدون مشکل از آن مصرف کنند. کنسرو لوبیا دلپذیر در قوطی‌های 420 گرمی  به قیمت 25 هزار تومان عرضه می‌شوند.

کنسرو لوبیا چین چین

کنسرو لوبیا چیتی چین چین با استفاده از فناوری‌های جدید تولید می‌شود و جزو رتبه‌های اول خط فروش این مجموعه محسوب می‌شود. این کنسرو دارای 156 کیلو کالری در هر 30 گرم است . ترکیبات آن شامل لوبیا چیتی، رب گوجه‌فرنگی، سرکه، روغن نباتی، ادویه و نمک است. این محصول در قوطی‌های 400 گرمی به قیمت 22 هراز تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

خوراک لوبیا-کاماپرس

کنسرو لوبیا اصالت

صنایع غذایی اصالت از سال 1359 در زمینه تولید انوع مواد غذایی و کنسرو مشغول به فعالیت است.  کنسرو لوبیا چیتی اصالت به عنوان یک وعده غذایی مفید و مغذی 380 گرم وزن دارد و هر قوطی برای یک نفر کافی است. در قوطی  از نوع آسان بازشو است.  بهتر است قبل از مصرف قوطی به مدت 15 الی 20 دقیقه در آب بجوشد. این کنسرو به قیمت 22 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کنسرو لوبیا سحر

صنایع غذایی سحر با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید انواع کنسرو غیرگوشتی فعالیت می‌کند. این کنسرو با سس مخصوص تهیه می‌شود و دارای 30 کیلوکالری در هر 100 گرم است. کنسرو لوبیا سحر دارای یک گرم نمک است و برای استفاده همه افراد مناسب است. این کنسرو در قوطی‌های 420 گرمی به قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شود.

کنسرو لوبیا مکنزی

صنایع غذایی مکنزی از سال 1397 در زمینه تولید انواع کنسرو غیرگوشتی مشغول به فعالیت است و در سال 1399 به عنوان برند محبوب از دید مصرف‌کنندگان انتخاب شد. کنسرو لوبیا چیتی مکنزی با سس گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود و در تولید آن از نمک خوراکی، نشاسته، شکر، ادویه و آب آشامیدنی نیز استفاده می‌شود. این کنسرو لوبیا در قوطی‌های 380 گرمی به قیمت 22 هزار تومان عرضه می‌شوند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : اصالتچین چیندلپذیرمکنزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز