قیمت انواع عسل بسته‌ بندی در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از افراد بر این باور هستند که عسل طبیعی قیمت بسیار بالایی دارد و پایین بودن قیمت به معنی تقلبی بودن آن است. در حالی که این تصور لزوما درست نیست و در بسیاری از موارد بالا بودن قیمت به معنی گران‌فروش بودن زنبوردار است. قیمت عسل تحت تاثیر معیارهای مختلفی است. کیفیت عسل، منطقه و فصل برداشت، عطر و طعم، حجم خریداری شده و تغذیه‌ای یا طبیعی بودن عسل از عواملی هستند که قیمت آن را تعیین می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع عسل بسته‌بندی شده موجود در بازار می‌پردازد :

عسل کنار

عسل کنار یا سدر عسلی است که توسط زنبورهایی که از گل‌های این درخت تغذیه کرده‌اند ،تولید می‌شود و هر کیلو از این عسل به مبلغی بین 250 تا 370 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عسل گشنیز

عسل گشنیز یکی از عسل‌ها با خاصیت دارویی است که و در هر کیلو از این محصول به قیمتی در حدود 285 تا 385 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

عسل آویشن

عسل آویشن یکی از پرطرفدارترین عسل‌ها در بین ایرانیان است و از گیاه آویشن تهیه می‌شود. یک کیلوگرم از این عسل به مبلغی بین 310 تا 480 هزار تومان به فروخته می‌شود.

عسل گون

عسل گون دارای خاصیت درمانی برای بسیاری از بیماری‌های گوارشی است و ساکارز بسیار پایینی دارد. هر کیلو از این به قیمت بین بازه 285 تا 390 هراز تومان به فروش می‌رسد.

عسل لعل کوهستان

عسل لعل کوهستان یکی از خاص‌ترین و معطرترین عسل‌های ایرانی است و در استان‌های جنوبی مانند فارس و کازرون برداشت می‌شود. هر کیلوگرم از این عسل به قیمت 290 تا 390 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه عمدتا در فصل بهار و تابستان برداشت می‌شود و از شهد گیاهان مختلف به دست می‌آید و هر کیلو از این عسل به قیمت 285 تا 430 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

عسل اقاقیا

عسل اقاقیا از گل اقاقیا سفید و زرد تهیه می‌شود و به رنگ زرد و یا سفید است. زنبورهای عسل فقط طی هفت تا 10 روز گل‌دهی اقاقیا فرصت تولید این این عسل را دارند و به همین دلیل یکی از گران‌ترین عسل‌ها است. هر کیلو از این عسل به قیمت 290 تا 390 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عسل قنقال

عسل قنقال یکی از عسل‌های مقوی و تک‌ گل است و برای رفع مشکلاتی مانند استرس و اضطراب موثر است. این عسل به قیمتی بین 250 تا 320 هزار تومان قابل تهیه است.

عسل یونجه

عسل یونجه از گیاه یونجه تهیه می‌شود و مزایا زیادی برای سلامتی دارد و به تعادل سطح قند خون کمک می‌کند. هر کیلو از این عسل در بازه‌ای بین 270 تا 380 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

عسل زرشک

عسل زرشک از شهد زرشک تهیه می‌شود و در بهبود دیابت و کاهش کلسترول تاثیر زیادی دارد. هر کیلو از این عسل دارویی به قیمت 320 تا 430 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز