بهترین برندهای عسل در ایران کدامند؟

ایران به دلیل داشتن منابع طبیعی و تنوع گیاهی سومین رتبه در بین تولیدکنندگان عسل در جهان را دارد. در سال 2022 میزان کل عسل تولید شده در ایران چیزی در حدود 77 هزار تن بوده است. این عسل به 22 کشور دنیا صادر می‌شود. صنایع غذایی متعددی در زمینه تولید عسل در ایران فعالیت می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی برترین تولیدکنندگان عسل در ایران می‌پردازد:

یک و یک

صنایع غذایی یک و یک با داشتن بیش از 50 سال سابقه در سال 1397 به عنوان برترین برند مواد غذایی از دید مصرف‌کنندگان انتخاب شده است. این مجموعه عسل‌های خود را به بسیاری از کشورهای دنیا مثل صادر می‌کند. عسل‌های یک و یک در وزن 300 گرمی بسته‌بندی می‌شوند. این محصول از شهد گل‌ طبیعی در منطقه سبلان تهیه و بسته‌بندی می‌شود.

مهرام

صنایع غذایی مهرام از سال 1349 در حوزه صنایع غذایی فعالیت می‌کند و یکی از برترین تولیدکنندگان عسل در ایران است. این محصول از مواد مرغوب و درجه یک صد در صد طبیعی تولید شده است و طعم و عطر بسیار خوبی دارد.  عسل‌های مهرام در بسته‌بندی‌های 300 گرمی به بازار عرضه می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

دامداران

مجموعه غذایی دامداران از سال 1363 در زمینه تولید و بسته‌بندی مواد غذایی فعالیت می‌کند. عسل‌های این مجموعه در بسته‌بندی‌های 250 گرمی و 900 گرمی بسته‌بندی می‌شوند. این عسل از مواد طبیعی تهیه می‌شود و دارای تمام املاح و ویتامین‌های موجود در شهد گل است. بسته‌بندی‌های 240 گرمی به صورتی هستند که امکان استفاده راحت را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. این محصول دارای 86 کیلوکاری در هر 100 گرم است و می‌تواند برای افزایش انرژی بدن استفاده شود.

دلپذیر

صنایع غذایی دلپذیر از سال 1328 در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت می‌کند و یکی از بهترین‌ تولیدکنندگان در زمینه عسل در ایران است. عسل‌های دلپذیر در بسته‌های 250 گرمی و 350 گرمی به بازار عرضه می‌شوند. این عسل از نوع بدون موم است و با داشتن 73 کیلوکالری منبع خوبی برای تامین انرژی بدن محسوب می‌شود.

بیژن

صنایع غذایی بیژن  با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید و بسته‌بندی موادغذایی فعالیت می‌کند. بیژن در سال 1401 در نظرسنجی‌ها از سمت مصرف‌کنندگان به عنوان برند محبوب انتخاب شده است و می‌تواند سلیقه بسیاری از افراد را در بر بگیرد. عسل‌های بیژن از نوع طبیعی هستند و به عنوان یک شیرین‌کننده طبیعی هستند که می‌توان از آن به عنوان افزایش دهنده توان جسمی و یک غذا سالم استفاده کرد. همچنین از این عسل‌ها می‌توان به عنوان درمان خانگی و کاهش علائم آلرژی استفاده کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیژندامداراندلپذیرمهرامیک و یک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین برندهای عسل در ایران کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز