قیمت انواع شیشه پاک کن در بازار چند؟

گاهی آلودگی‌ها و کثیفی روی شیشه به راحتی تمیز نمی‌شود و پاک کردن آن ممکن است که منجر به ایجاد لکه جدید شود. شیشه پاک کن تمیز کردن این سطوح را راحت‌تر می‌کند. کم کم به فصل خانه تکانی نزدیک می شویم و خانه داران در جستجوی شیشه پاک کن مناسب هستند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع شیشه پاک‌کن موجود در بازار می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شیشه پاک‌کن بنفش ضدبخار اکتیو

اکتیو از سال 1389 در زمینه تولید محصولات شوینده و بهداشتی فعالیت می‌کند. شیشه پاک‌کن ضد بخار اکتیو باعث درخشندگی سطوح می‌شود و از ایجاد بخار روی سطوح جلوگیری می‌کند. این محصول به دلیل ضد بخار بودن، گزینه مناسبی برای تمیز کردن شیشه و آینه حمام و سرویس بهداشتی است. این اسپری، دارای روان‌کننده برای از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌ها است و عمل تمیز کردن را راحت‌تر می‌کند. این شیشه پاک‌کن در حجم 500 میلی‌ لیتر به قیمت 28 هزار و 750 تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

شیشه پاک‌کن آبی من

شیشه پاک‌کن من که در ایران با نام رایت شناخته می‌شود، جزو اولین محصولات تمیزکننده شیشه است که در ایران تولید شده است. این محصول دارای قدرت تمیزکنندگی بالایی است و لکه‌ها را از بین می‌برد و باعث کدر شدن سطوح نمی‌شود. شیشه پاک‌کن رایت دارای رایحه گل است و در حجم یک لیتر به قیمت 29 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شیشه پاک‌کن هوم پلاس مدل  Flower

شیشه پاک‌کن هوم پلاس، ضد بخار و گرد و غبار است و از ایجاد مانع ایستایی قطرات باران روی شیشه می‌شود و به همین دلیل بهترین انتخاب برای پاک کردن و شست‌وشوی شیشه ماشین است. با توجه به این که این محصول بر پایه آمونیاک است و قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد، بهتر است در استفاده از آن دقت شود و روی سطوح حساس مثل چرم استفاده نشود. این شیشه پاک‌کن در حجم 500 میلی لیتر به قیمت 31 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شیشه پاک‌کن سبز گلرنگ

این شیشه پاک‌کن با طراحی جدید، ضد بخار و ضد گرد و غبار است و خاصیت پاک‌کنندگی بالایی دارد. این شیشه پاک‌کن هیچ رد و لکه‌ای بر روی سطوح باقی نمی‌گذارد. از این شیشه پاک‌کن برای تمیز داشبورد، آینه، لوازم خانگی و سطوح رنگ‌شده هم می‌توان استفاده کرد. این محصول علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی، رایحه خوبی دارد و در حجم 500 میلی لیتر به قیمت 25 هزار تومان عرضه می‌شود.

شیشه پاک‌کن کنسانتره راپیدو بنفش

این شیشه پاک‌کن حاوی کنسانتره و پلیمرهای براق‌کننده است که روی سطوح سریع خشک می‌شود و ردی از خود به جا نمی‌گذارد. این محصول قابلیت پاک‌کنندگی سریع آلودگی‌ها و چربی‌ها را دارد. این شیشه‌ پاک‌کن دارای یک ساشه کنسانتره است و پس از اتمام محصول می‌توان محلول درون ساشه را در یک بطری ریخت و مجدد از آن استفاده کرد. این محصول در حجم 500 میلی لیتر به قیمت 35 هزار تومان عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

 

مرتبط با : اکتیوراپیدوگلرنگهوم پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز