قیمت انواع جارو برقی فیلیپس در بازار

لست سکند

جاروبرقی یکی از وسیله‌های ضروری و جدانشدنی در هر خانه است. در این شرایط به دلیل تنوع برندهای ایرانی و خارجی و مدل‌های مختلف ممکن است در انتخاب جاروبرقی مورد نیاز خود دچار سردرگمی شوند. در این شرایط فروشگاه‌های اینترنتی برا فراهم کردن امکان بررسی ویژگی‌های جاروهای مختلف افراد را در بهترین انتخاب راهنمایی می‌کند. فیلیپس یکی از برندهای معروف در زمینه تولید جاروبرقی است که موتور بسیار قدرتمند با کارایی عالی دارند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع جاروبرقی فیلیپس می‌پردازد:

جاروبرقی فیلیپس مدل  FC9170/01

قدرت موتور این جاروبرقی دو هزار و 200 وات است و از انواع جاروهای کیسه‌دار است. در این دستگاه نشانگر پر بودن مخزن نیز تعبیه شده است. این مدل در حین استفاده زیر 65 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. طول کابل پنج الی 10 متر است و سیم جمع‌کن خودکار دارد. این مدل با رده انرژی A+ جزو جاروهای کم‌مصرف محسوب می‌شود. این جارو قدرتمند در عین حال سبک است و به راحتی قابل استفاده است. این محصول به قیمت هشت میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

در این جارو از تکنولوژی موتور مدرن قدرتمند و در عین حال سبک و کم‌صدا استفاده شده است. این مدل دارا قابلیت تنظیم مکش نیز هست و جنس بدنه جارو از پلاستیک است. سه چرخ پلاستیکی قرار گرفته در زیر جارو امکان چرخش و جابجایی راحت را فراهم می‌کند. هشداردهنده تعبیه شده در این جارو به شما یادآوری می‌کند که کیسه گرد و غبار را به موقع تعویض کنید. مخزن این محصول چهار لیتر ظرفیت دارد. این جارو به قیمت هشت میلیون و 700 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

  • بیشتر بخوانید :

قبل از خرید تابلو فرش جدید به این نکات توجه کنید

چند نکته کاربردی در انتخاب و خرید بالش مناسب

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01 

این جارو با موتور قرتمندی که دارد، می‌تواند مدت زمان جارو کردن را کوتاه کند و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شود. این مدل دارا پارو ویژه پارکت است که جاروکشی پارکت را سریع‌تر و بهتر انجام می‌دهد. قابلیت کنترل دسته جارو نیز برای تنظیم قد دسته قرار داده شده است. بدنه دستگاه در برابر نفوذ هوا عایق شده است تا عملکرد دستگاه در بهترین حالت خود باشد. طول کابل جارو هفت متر است و به راحتی می‌توان تا شعاع 12 متری را تمیز کرد. صدا این دستگاه در حین استفاده 77 دسی‌بل است و مخزن آن چهار لیتر فضا دارد. این جارو به قیمت 11 میلیون 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC8295

موتور این جاروبرقی دارا قدرت دوهزار وات است و سیستم فیلتراسیون تعبیه‌شده در این جارو تا 99 درصد از ذرات گرد و غبار ریز را تصفیه می‌کند . طراحی منحصر به فرد و وزن چهار کیلو و 300 گرمی، جابجایی  و استفاده از آن را آسان کرده است. طول کابل این دستگاه شش متر است که امکان نظافت تا شعاع 9 متری را فراهم می‌کند.. جنس لوله این مدل از نوع استیل ضد زنگ است و باعث مقاومت و دوام آن در طول زمان می‌شود. این جارو با قیمت شش میلیون و هشتصد هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

این جارو از انواع کیسه‌دار است که این پاکت‌ها از مواد ترکیبی باکیفیت و چهار لایه برای فیلتر کردن بهتر گرد و غبار به کار می‌روند. ظرفیت کیسه چهار لیتر است و نشانگر مخزن زمان تعویض کیسه را یادآوری خواهد کرد. توان این جارو دوهزار و 200 وات است و قدرت مکش خوبی دارد. دو عدد پارویی مخصوص درزها و گوشه‌ها به همراه جارو عرضه می‌شود. سیستم خنک‌کننده این مدل امکان جارو کردن محیط بزرگ بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه برای خنک شدن را فراهم می‌کند. این جارو به قیمت  10 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز