جدیدترین قیمت انواع برنج ایرانی در بازار

برنج یکی از وعده‌های غذایی جدانشدنی از سفره‌های ما ایرانیان است و به ویژه در مجالس میهمانی جایگاه ویژه‌ای دارد. طبق آمار موجود سرانه مصرف برنج هر ایرانی روزانه حدود 100 گرم است که در یک سال حدود 40 کیلوگرم می‌شود.

برنج‌ها جزئی از پراهمیت‌ترین گروه هرم غذایی هستند که سرشار از کلسیم، پروتئین، ویتامین D، فیبر و آهن هستند که ایمنی بدن را تقویت می‌کنند. فیبر و سدیم موجود در برنج‌ها به بهبود عملکرد قلب و سلامت عروق کمک می‌کند. بنابراین، مصرف 2 الی 3 وعده برنج در طول هفته برای هر فرد نیاز است.

کاماپرس در ادامه قیمت انواع برنج ایرانی را معرفی می‌کند؛

1- برنج طارم هاشمی

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 684 هزار تومان است. این برنج ارگانیک محصولی از شالیزارهای استان گیلان است که کیفیت پختی عالی و طعم خوشمزه‌ای دارد. این برنج دانه بلند به واسطه قدکشیدگی عالی و طعم خوب می‌تواند برای مهمانی‌ها و مجالس مناسب باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- برنج ایرانی عنبربو فوق ممتاز

قیمت این برنج 750 هزار تومان است. این برنج در نواحی جنوبی ایران در استان خوزستان کشت می‌شود. برنج عنبربو از نظر فیزیکی چاق و کوتاه قد است و همانند سایر برنج‌های ایرانی بعد از پخت قد نمی‌کشد. بنابراین، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای مجالس و مهمانی‌ها باشد. برنج عنبربو به راحتی قابل هضم است و برای افرادی که دچار سوءهاضمه هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این برنج دارای طبعی سرد است و می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی افراد با مزاج گرم باشد.

 

3- برنج هاشمی ممتاز طبیعت

قیمت این برنج 790 هزار تومان است. برنج هاشمی طبیعت محصولی از شالیزارهای فریدون‌کنار نواحی شمالی ایران است. این برنج خوش پخت، طعمی عالی دارد و تا ساعت‌ها پس از پخت نرم باقی می‌ماند. این نوع برنج قدکشیدگی عالی و هضم بسیار راحتی دارد.

4- برنج ایرانی فجر طبیعت

قیمت این محصول 825 هزار تومان است. این برنج محصولی از شالیزارهای شمالی ایران است. خوش طعم بودن و دانه کامل بودن از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است. برنج فجر طبیعت به واسطه طعم خوب و پخت راحتی که دارد، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برنج‌ها محسوب می‌شود.

5- برنج صدری هاشمی آقاجانیان

قیمت این برنج یک میلیون و 500 هزار تومان است. برنج هاشمی آقاجانیان کاملا یکدست بوده و به واسطه عطر خوب و طعم خوشی که دارد می‌تواند برای مجالس مهمانی، عروسی‌ها و عزاداری‌ها نیز مناسب باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : طبیعت سبز پارس کهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت انواع برنج ایرانی در بازار

  1. سمیه یوسفی گفته:

    واقعا برنج ایرانی خیلی گرون شده کشاورز هم گناهی نداره دولت باید به کشاورز یه یارانه بده تا اون فشار اقتصادی رو دوش مصرف کننده یا کشاورز نیافته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز