قیمت ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به استانبول آخر هفته

به گفته برخی از مجریان تورهای گردشگری، با آنکه زلزله‌‌هایی در ترکیه رخ داده است اما همچنان این مقصد در میان مسافران پرطرفدار است و آنتالیا پرتقاضاترین مقصد برای تعطیلات نوروز شده است. در میان بلیط‌های ارائه شده اما برخی از آنها به سبب تفاوت قیمت زیاد عنوان ارزان ترین بلیط تهران به استانبول را گرفته‌اند.

کاماپرس در ادامه قیمت ارزان ترین بلیط تهران به استانبول را بررسی خواهد کرد؛

قیمت ارزان ترین بلیط تهران به استانبول 19 اسفند 1401

در حال حاضر متقاضیان خرید بلیط تهران به استانبول در کمترین حالت باید مبلغی حدود 5 میلیون تومان پرداخت کنند. این پرواز معراج ایر ساعت 19 و 30 دقیقه خواهد بود.

دیگر بلیط ارزان تهران به استانبول برای ساعت 15 توسط هواپیمایی آسمان ارائه شده که در حال حاضر در فلای تودی 5 میلیون و 114 هزارتومان و در علی بابا 5 میلیون و 300 هزارتومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

راز آسمان پایتخت

ماهان ایر نیز در این تاریخ پروازی در ساعت 19 به مقصد استانبول ارائه داده که 5 میلیون و 180 هزارتومان عرضه شده است. البته همین بلیط در سایت علی بابا 5 میلیون و 400 هزارتومان ارائه شده که پرواز ساعت 21 و 45 دقیقه به مقصد خواهد رسید.

قیمت دیگر بلیط‌ ارزان ارائه شده برای این تاریخ 5 میلیون و 300 هزارتومان است که در سایت فلای تودی عرضه شده که این پرواز توسط قشم ایر ساعت 19 و 45 دقیقه صورت خواهد گرفت. این بلیط در سایت علی بابا 5 میلیون و 500 هزارتومان عرضه شده است.

قیمت ارزان ترین بلیط تهران به استانبول 18 اسفند 1401

در حال حاضر ارزان‌ترین بلیط تهران به استانبول حدود 5 میلیون و 900 هزارتومان قیمت دارد. این بلیط را شرکت هواپیمایی ماهان ایر ارائه داده که ساعت پرواز 17 و 10 دقیقه خواهد بود. قیمت این بلیط در سایت‌های علی بابا و فلایتیو به ترتیب 6 میلیون تومان و 6 میلیون و 240 هزارتومان به فروش می‌رسد.

از دیگر بلیط ارزان این مقصد می‌توان به بلیط ارائه شده از سوی هواپیمایی آسمان اشاره کرد که حدود 6 میلیون و 272 هزارتومان قیمت دارد. این بلیط که ساعت 15 از مبدا تهران خواهد بود در سایت علی بابا و فلایتیو 6 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‌شود.

هواپیمایی معراج نیز پروازی برای ساعت 10 و 10 دقیقه ارائه داده که در حال حاضر قیمت بلیط آن در فلای تودی 6 میلیون و 275 هزارتومان است. این بلیط در سایت علی‌بابا 6 میلیون و 500 هزارتومان و در سایت فلایتیو 6 میلیون و 630 هزارتومان قیمت دارد.

از دیگر پرواز ارزان این تاریخ می‌توان به قشم ایر اشاره کرد که در حال حاضر 6 میلیون و 755 هزارتومان در فلای تودی عرضه می‎شود. قیمت همین پرواز که ساعت 9 و 30 دقیقه خواهد بود در سایت علی بابا و فلایتیو 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابافلای تودیفلایتیوقشم ایرماهان ایرهواپیمایی آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز