ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد چند؟/ 15 بهمن

هواپیما-کاماپرس

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سفرها به شهرهای مختلف کشور افزایش پیدا کرده است. مشهد یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران است. با توجه به مسافت طولانی تهران تا مشهد، هواپیما می‌تواند راه مناسبی برای رفتن به این شهر باشد.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت‎‌های علی بابا، فلای تودی، فلایتیو، لست سکند، رسپینا 24 و مستربلیط ارزان‌ترین پروازهای تهران به مشهد در تاریخ 15 بهمن ماه را معرفی می‌کند.

*ارزان‌ترین بلیط هواپیمایی که از تهران به سمت مشهد پرواز می‌کند، در سایت مستر بلیط فروخته می‌شود. قیمت این پرواز 1 میلیون و 19 هزارتومان بوده و ساعت 6 و 35  دقیقه از از ترمینال شماره 1 فرودگاه مهرآباد حرکت می‌کند. قشم ایر این پرواز اکونومی یا همان اقتصادی را ارائه کرده است. حداکثر بار قابل حمل برای مسافران این پرواز، 20 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید:

* سایت علی‌بابا نیز بلیط هوایپمای تهران – مشهد را با قیمت 1 میلیون و 19 هزارتومان در سایت خود قرار داده است. این پرواز متعلق به هواپیمایی آسمان است. ساعت پرواز هواپیما 5 و 45 دقیقه صبح بوده و ساعت 7 و 15 دقیقه در مشهد فرود می‌آید. مقدار بار مجاز برای مسافران این پرواز 20 کیلوگرم است.

آریاک سفر

* فلایتیو نیز بلیطی با قیمت مشابه 1 میلیون و 19 هزارتومان عرضه کرده است. این پرواز ساعت 10 و 10 دقیقه از تهران پرواز می‌کند. هواپیمایی وارش این پرواز اکونومی را ارائه کرده است. میزان بار قابل حمل مجاز برای این پرواز 20 کیلوگرم است.

* پرواز تهران به مشهد هواپیمایی کیش ایر با قیمت 1 میلیون و 460 هزار تومان در سایت فلای تودی قابل خریداری است. این پرواز از نوع سیستمی بوده و قیمت بالاتری به نسبت پروازهای قبلی دارد. هواپیما ساعت 6 و 40 دقیقه از تهران به سمت مشهد پرواز می‌کند. این پرواز بدون توقف و بیزنسی است. بلیط همین پرواز از سایت لست سکند نیز قابل خریداری بوده و با قیمت 1 میلیون و 499 هزارتومان عرضه شده است.

* آخرین پروازی که معرفی می‌شود، با قیمت 1 میلیون و 723 هزار تومان از سایت رسپینا 24 قابل خریداری است. هواپیمایی آتا این پرواز چارتری را ارئه کرده است. ساعت پرواز این هواپیما 9 و 40 دقیقه صبح است.

انتهای پیام

مرتبط با : رسپینا 24علی بابافلای تودیفلایتیولست سکندمستر بلیط
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز