قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک اندیشه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهرک اندیشه در بخش مرکزی شهرستان شهریار واقع شده و فاصله آن از میدان آزادی حدود 30 کیلومتر است. البته تصور می‌شود تا با افزایش جمعیت این شهرک، فاصله مذکور در آینده نزدیک به نصف برسد. شهر جدید اندیشه در 6 فاز و با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران ساخته شده است.

در میان فازهای شهر اندیشه، فاز 3، 4 و 5 از موقعیت مکانی و امکانات نسبتاً خوبی برخوردار هستند. فاز یک بافت قدیمی‌تری داشته و فاز دو، فاصله بیشتری از دیگر فازها دارد. فاز 6 شهرک اندیشه در تصرف مالکیت خصوصی قرار داشته و شهرداری مجوز ساخت و ساز در آن را نمی‌دهد. کاماپرس در ادامه، قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک اندیشه را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک آپارتمان 90 متری در فاز دو اندیشه با قیمت 2 میلیارد و 449 میلیون تومان آگهی شده است. سن بنای این آپارتمان 20 سال بوده و به طور کامل بازسازی شده است. پارکینگ، انباری، کابینت ام دی اف، کف سرامیک، سرویس ایرانی و فرنگی و تراس از جمله امکانات این واحد محسوب می‌شود.

*یک واحد 90 متری دو خوابه در فاز دو شهرک اندیشه، 2 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. سن بنای این ساختمان 17 سال بوده و به طور کامل بازسازی شده است. از جمله امکانات این واحد می‌توان به کابینت هایگلاس، گاز رومیزی، درب ضد سرقت، بالکن بزرگ، شیرآلات فرانسوی، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*قیمت یک آپارتمان 90 متری دو خوابه در شهرک اندیشه، 2 میلیارد و 980 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1400 ساخته شده و به امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری و پکیج مجهز است.

*قیمت یک واحد 90 متری دو خوابه در شهرک اندیشه، 4 میلیارد تومان است. این آپارتمان در سال 1400 ساخته شده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارد. واحد مذکور دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، کولر گازی، پکیج، بالکن، لوستر و کاغذ دیواری است.

*یک واحد 90 متری نوساز در شهرک اندیشه با قیمت 4 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دارای دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور بوده و در طبقه چهارم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک اندیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز