قیمت آپارتمان 70 متری در صادقیه

لست سکند

صادقیه محله‌ای در غرب تهران است که پیش از انقلاب آریاشهر نام داشت. بخشی از این محله مربوط به شهرداری منطقه دو و بخشی از آن در شهرداری منطقه پنج قرار گرفته است. این محله به سبب داشتن مراکز خرید زیاد، دسترسی به مترو، اتوبوس و تاکسی و آپارتمان‌های پرتعداد و نوساز طرف‌داران زیادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت آپارتمان 70 متری در صادقیه را بررسی می‌کند.

*یک واحد 70 متری در صادقیه با قیمت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه در سال 1382 ساخته شده است. واحد دارای دو اتاق خواب بوده و در طبقه سوم قرار دارد. عدم وجود آسانسور و پارکینگ از جمله نقاط ضعف این خانه است.

راز آسمان پایتخت

 

*خانه‌ای 70 متری در طبقه دوم یک آپارتمان چهار طبقه با قیمت 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. واحد دو اتاق خواب داشته و در سال 1384 ساخته شده است. واحد انباری و آسانسور ندارد، اما مجهز به پارکینگ اختصاصی است.

بیشتر بخوانید:

*واحدی یک خوابه در صادقیه 6 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. ساختمان کاملا نوساز بوده و در سال 1401 ساخته شده است. واحد در طبقه سوم قرار داشته و مجهز به آسانسور است. پارکینگ و انباری از دیگر امکانات خانه است.

* 6 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت یک واحد دو خوابه 70 متری در محله صادقیه است. این خانه در سال 1386 ساخته شده است. واحد مذکور در طبقه چهارم واقع شده و ساختمان مجهز به آسانسور است. انباری و پارکینگ از دیگر امکانات خانه است.

 

*یک واحد یک خوابه 70 متری در صادقیه 6 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. خانه در طبقه دوم قرار داشته و دارای آسانسور است. این واحد مجهز به پارکینگ و انباری است. ساختمان در سال 1397 ساخته شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 70 متری در صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز