قیمت آپارتمان 65 متری در اقدسیه تهران چند؟

قیمت آپارتمان 65 متری در اقدسیه تهران چند؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس آمارهای اعلامی بانک مرکزی، رشد 137 درصدی قیمت مسکن، این کالای سرمایه‌ای را از دسترس طبقات متوسط و ضعیف دور کرده است. در حال حاضر قدرت خرید مسکن به حدی پایین است که دوره انتظار برای خرید مسکن به بیش از ۴۰ سال رسیده است.

به گزارش کاماپرس، در شهریور ۱۴۰۰، یعنی در اولین ماه فعالیت دولت سیزدهم در تهران، هر واحد مسکونی به طور میانگین حدود ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود. این قیمت در شهریور ماه ۱۴۰۲ بنا به روایت بانک مرکزی به حدود ۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و بنا بر اعلام مرکز آمار ایران به حدود 80 میلیون تومان رسیده است.

کاماپرس در این گزارش با مقایسه قیمت آپارتمان در اقدسیه، 5 آپارتمان 65 متری در این منطقه را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 65 متری بازسازی شده

یک آپارتمان 65 متری بازسازی شده در اقدسیه با قیمت 8 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان یک خواب بوده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. آپارتمان ذکر شده در یک ساختمان چهار طبقه و یک واحدی واقع شده است. این واحد ساخت 1390 صفر تا صد بازسازی شده و از امکاناتی چون آسانسور، انباری، بالکن، جکوزی و سونا برخوردار است.

آپارتمان 65 متری فول امکانات

یک آپارتمان 65 متری فول امکانات در اقدسیه با متریال درجه یک بازسازی شده و با قمیت 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. این ساختمان در یک فرعی سرسبز و دنج واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 65 متری دو خواب

قیمت آپارتمان 65 متری دو خواب همراه با یک خواب مستر در اقدسیه، 7 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد در سال 1390 ساخته شده و در حال حاضر نوسازی شده است. واحد مذکور در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته و دارای امکانات کاملی چون پارکینگ، انباری و آسانسور است. این آپارتمان همچنین، با قرار گرفتن در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه به درمانگاه، مراکز خرید و مراکز رفاهی دسترسی بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: 

آپارتمان 65 متری خوش نقشه

یک آپارتمان 65 متری خوش نقشه در اقدسیه برای فروش گذاشته شده و قیمت آن 7 میلیارد تومان تعیین شده است. این آپارتمان دو خواب، دارای سالن نورگیر و پرده خور بوده و همچنین بالکنی بزرگ و قابل چیدمان دارد. واحد ذکر شده ساخت سال 1385 و بازسازی شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و پارکینگ و انباری نیز دارد.

آپارتمان 65 متری نورگیر

یک واحد آپارتمان 65 متری دیگر در اقدسیه که نورگیر و خوش نقشه است با قیمت 7 میلیارد تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. سالن این واحد پرده‌خور و قابل چیدمان است، همچنین از یک بالکن بزرگ و کاربردی بهره می‌برد. این واحد دارای آشپزخانه جزیره و امکاناتی چون پارکینگ و انباری بوده و در طبقه دوم ساختمان واقع شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز