قیمت آپارتمان 100 متری در امیرآباد / بررسی بازار مسکن مرکز تهران

تور لحظه آخری-کاماپرس

مرکز شهر تهران محدوده وسیعی از این شهر را شامل می‌شود و محله‌های متعددی همچون فاطمی، امیرآباد، بلوار کشاورز، انقلاب و غیره را در خود جای داده است. قیمت آپارتمان در این محدوده با توجه به سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و غیره متغیر است.

به گزارش کاماپرس، مناطق مرکزی تهران از مهم‌ترین، پرتردد‌ترین و اصلی‌ترین مناطق این شهر محسوب می‌شوند. در این بخش از پایتخت مراکز خرید متعدد، سازه‌های تاریخی، وسایل حمل و نقل عمومی و امکانات گردشگری و تفریحی متنوعی وجود دارد.

قیمت آپارتمان‌ 100 تا 110 متر در برخی محله‌های مرکزی تهران

بررسی قیمت خانه های مرکز تهران-کاماپرس

به نقل از اقتصاد آنلاین، این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق نشان دهنده قیمت مسکن در محله‌های یاد شده نیست.

کاماپرس در این گزارش آپارتمان‌های 100 متری دیگری در امیرآباد را معرفی و قیمت آن‌ها را بررسی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 100 متری دو خواب در امیرآباد

یک واحد 100 متری دو خواب در امیرآباد برای فروش آگهی شده و با قیمت 12 میلیون و 500 هزار تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد مذکور ساخت 1396 است و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. این واحد از آسانسور، انباری و پارکینگ بهره می‌برد. سالن این واحد نیز پرده خور و رو به آفتاب است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 100 متری خوش نقشه

یک واحد آپارتمان 100 متری در امیرآباد دارای دو اتاق خواب مستر است و با قیمت 10 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان از آسانسور پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه قرار داد. ساخت این آپارتمان خوش نقشه، مربوط به سال 1397 است.

قیمت آپارتمان 100 متری فول امکانات

یک آپارتمان 100 متری نورگیر در امیرآباد 10 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به سالن اجتماعات، پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد. واحد ذکر شده در سال 1391 ساخته شده و از دو اتاق خواب و یک سالن پرده‌خور برخوردار است.

آپارتمان 100 متری بازسازی شده

یک واحد 100 متری ساخت 1382 در امیرآباد که بازسازی شده، با قیمت 9 میلیارد و 280 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. ساختمان این واحد در یکی بهترین موقعیت‌های مکانی محله امیرآباد واقع شده و از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است. این واحد دو خواب، از مکاناتی چون پارکینگ، انباری و آسانسور استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان 100 متری نورگیر

قیمت آپارتمان 100 متری در امیرآباد 9 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و خوش نقشه و نورگیر است. انباری و پارکینگ از امکانات این آپارتمان دو خواب به شمار می‌رود. واحد ذکر شده ساخت 1374 و بازسازی شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز