قیمت آپارتمان 75 متری نوساز در 4 منطقه پرتقاضای تهران

قمیت آپارتمان 75 متری در مناطق مصرفی تهران چند؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

متوسط قیمت فروش هر متر آپارتمان نوساز و کلید نخورده در 4 منطقه پرتقاضای تهران برآورد شده است. در بین این مناطق، منطقه 5 با میانگین 120 تا 130 میلیون تومان به ازای هر متر از بالاترین قیمت برخوردار است.

به گزارش کاماپرس‌، با استناد به حجم انبوهی از فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن چهار منطقه مصرفی شهر تهران و صحت‌سنجی آن با اظهارات فعالان بازار مسکن، قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در این مناطق برآورد شده است.

براین اساس، متوسط قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان نوساز معمولی در منطقه ۴، حدودا ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان، منطقه ۵ تقریبا ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان، منطقه ۹ حدود ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان و منطقه ۱۱ حول و حوش ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان است.

به نقل از دنیای اقتصاد، البته این سطح قیمت‌ها براساس بهای پیشنهادی و قطعی فروش آپارتمان‌هایی است که ابتدای زمستان امسال به بازار مسکن این مناطق عرضه شده و  قطعا ممکن است در برخی از فایل‌ها قیمت‌های بالاتر و حتی پایین‌تر نیز وجود داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش چند آپارتمان 75 متری نوساز و کلید نخورده در این مناطق را معرفی کرده و قیمت آن‌ها را ذکر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 75 متری در منطقه 4

قیمت یک واحد آپارتمان 75 متری دو خواب در منطقه 4 و محله تهرانپارس با قیمت 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای امکانات کامل است و از پارکینگ، آسانسور و انباری بهره می‌برد. واحد مذکور در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و رو به آفتاب است. موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

قمیت آپارتمان 75 متری در مناطق مصرفی تهران چند؟-کاماپرس

قیمت آپارتمان 75 متری در منطقه 5

یک واحد 75 متری نوساز در منطقه 5 و محله پونک برای فروش آگهی شده و قیمت آن 9 میلیاد و 550 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و امکانات کاملی چون پارکینگ، آسانسور و انباری دارد. سالن و دو اتاق خواب این واحد پرده خور و قابل چیدمان هستند. این ساختمان همچنین دسترسی خوبی به بزرگراه‌های منطقه دارد.

قیمت آپارتمان 75 متری در منطقه 9

یک آپارتمان نوساز در منطقه 11 و محله منیریه با متراژ 75 متر، 5 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد از امکاناتی چون انباری، پارکینگ، آسانسور و بالکن بهره می‌برد. این آپارتمان در سال 1402 و غرق در نور ساخته شده است. دو اتاق خواب و سالن این واحد پرده خور هستند و از کمد دیواری جادار برخوردارند. واحد مذکور در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده و به مراکز خرید و اتوبان‌ها دسترسی خوبی دارد.

قیمت آپارتمان نوساز 75 متری در منطقه 11

یک واحد نوساز 75 متری در منطقه 11 و محله جمهوری نیز برای فروش گذاشته شده و قیمت آن 6 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. این واحد دو اتاق خواب استاندارد و پرده خور دارد که یکی از آن‌ها مستر است. از مزایای این واحد می‌توان به پارکینگ سندی و غیر مزاحم، بالکن قابل چیدمان و انباری سندی جادار اشاره کرد. این واحد از در طبقه پنجم ساختمان واقع شده و آسانسور هم دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 75 متری نوساز در 4 منطقه پرتقاضای تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز