جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان 80 متری در مناطق مختلف تهران چند؟-کاماپرس

با وجود اینکه بازار مسکن در شهر تهران با رکودی کم سابقه رو به رو است، مناطقی از پایتخت با رشد قیمت مواجه شدند و البته مناطقی هم رکورد کاهش قیمت را شکستند.

به گزارش کاماپرس، در آذرماه میانگین قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران به ۷۴ میلیون‌و ۸۸ هزار تومان رسیده که ۲.۲ درصد کمتر از آبان ‌ماه است و نسبت به آذرماه سال قبل رشد ۵۴.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

در این ماه، تعداد معاملات خرید و فروش مسکن در پایتخت با کاهش جزئی ۱.۲ درصدی همراه بود و مانندماه قبل در محدوده ۳هزار و ۵۵۰ معامله باقی ماند. این رقم، ۶۵.۱ درصد کمتر از آذرماه سال قبل است که از رکود بسیار شدید بازار مسکن تهران حکایت دارد.

به نقل از همشری آنلاین، بررسی منطقه‌ای تحولات بازار مسکن تهران حاکی از این است که در آذرماه، شکاف تغییر قیمت در مناطق پیشتاز کاهش و افزایش قیمت، به ۲۱.۳ درصد رسیده است. در این ماه، منطقه ۲۲ تهران با کاهش ۱۲.۲ درصدی میانگین قیمت، رکورددار ریزش بوده و در مقابل منطقه ۱۲ با رشد ۹.۱ درصدی میانگین قیمت در بیشترین افزایش قیمت را داشته است.

کاماپرس در این گزارش چند آپارتمان80 متری در منطقه 22 (محله چیتگر) و همچنین در منطقه 12 ( محله بهارستان) را معرفی کرده و قیمت آن‌ها را ذکر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 80 متری یک خواب در چیتگر

قیمت یک واحد 80 متری با موقعیت مکانی بسیار خوب در چیتگر، 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تعیین شده است. از امکانات این واحد یک خواب، می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ و لابی اشاره کرد. این آپارتمان ساخت 1400 است و در طبقه 15 ساختمان قرار گرفته است. برخورداری از چشم‌انداز کوه و دریاچه چیتگر و همچنین قرار گرفتن در منطقه‌ای خوش آب و هوا و کم ترافیک از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 80 متری دو خواب در چیتگر

یک آپارتمان 80 متری دوخواب در چیتگر با قیمت 6 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. واحد مذکور خوش نقشه ساخته شده و در طبقه چهارم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد. ساخت این آپارتمان مربوط به سال 1390 است و از امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و انباری بهره می‌برد. این آپارتمان از نگهبانی 24 ساعته و محوطه سازی مخصوص ساکنین برخوردار است.

 

قیمت آپارتمان 80 متری در مناطق مختلف تهران چند؟-کاماپرس

آپارتمان 80 متری کلید نخورده در چیتگر

یک واحد 80 متری کلید نخورده در چیتگر به فروش گذاشته شده و با قیمت 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان دو اتاق خواب دارد که یکی از آن‌ها مستر است. امکانات این آپارتمان سالن ورزشی بانوان و آقایان، لابی، سالن اجتماعات و فروشگاه را شامل می‌شود. همچنین آسانسور، انباری و پارکینگ نیز برای استفاده ساکنان فراهم شده است. واحد ذکر شده در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و ساخت 1400 است.

آپارتمان 80 متری دو خواب در بهارستان

یک واحد آپارتمان 80 متری دو خواب در بهارستان 5 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار دارد و از یک حیاط 9 متری با سقف شیشه‌ای بهره می‌برد. واحد ذکر شده ساخت 1391 است اما با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. این ساختمان همچنین دارای آسانسور و انباری است.

آپارتمان 80 متری خوش نقشه در بهارستان

آپارتمانی 80 متری واقع در بهارستان که تکواحدی و ساخت 1402 است به فروش می‌رسد. برای این آپارتمان قیمت 6 میلیارد و 550 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این واحد دو خواب، در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته است و از آسانسور و پارکینگ برخوردار است. واحد ذکر شده خوش نقشه و نورگیر ساخته شده و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز