قرعه کشی پژو پارس و 2 محصول دیگر محصولات ایران خودرو؛ زمان قرعه کشی اعلام شد

قرعه کشی مرحله دهم فروش فوق العاده ایران خودرو سوم دی ماه برگزار خواهد شد وپس از تایید نهادهای نظارتی لیست برنگان منتشر خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، شرکت خودروسازی در تازه ترین فروش فوق  العاده خود سه محصول پژو پارس بنزینی، پژوه 206 تیپ 2 و پژو پارس با موتور تی یو 5 را به فروش گذاشته است.

مدت زمان تحویل خودروهای دهمین قرعه کشی ایران خودرو 90 روزه خواهد بود.

بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو، قرعه‌کشی مرحله دهم فروش فوق العاده ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح فردا سوم دی ماه برگزار می‌شود.

منتخبان این طرح، پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه، افراد از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

در این طرح سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور تی یو۵ با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

میزان سود برندگان قرعه کشی ایران خودرو

با نگاهی به قیمت‌های بازار و مقایسه آن با قیمت‌های مصوب کارخانه های خودروسازی که در طرح فروش ویژه خودرو اعمال شده، نشان‌دهنده اختلاف بی‌حساب و کتاب قیمت از کارخانه تا بازار آزاد است؛ اختلافی که موجب شده تا در بازار خودرو همه فروشنده باشند و خریدها صرفا محدود به طرح‌های پیش فروش و فروش ویژه باشند.

در واقع شرکت کننده ها در قرعه کشی خودروهای ایران خودرو به سودی بین 50 تا 70 میلیون تومانی با برند شدن در قرعه کشی می رسند.

سودی که هر چند شرکت های خودروسازی با در نظر گرفتن یک سری سازوکار به دنبال آن هستند که به جیب مصرف کننده برود اما تشخیص مصرف کننده و دلال در این شیوه از قرعه کشی ها چندان راحت نیست.

اخبار مهم را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز