فیلم جنجالی دوست دختر رونالدو منتشر شد

لست سکند

نتفلیکس سریالی مستند از زندگی دوست دختر کاپیتان تیم ملی پرتغال و ستاره این روزهای منچستر یونایتد منتشر کرده است.

به گزارش کاماپرس، سال 2015 فیلم مستندی درباره زندگی خارج از زمین فوتبال کریستیانو رونالدو تولید شد. حالا نتفلیکس اقدام به تولید و انتشار یک مستند درباره زندگی جورجینا رودریگزر دوست دختر رونالدو کرده است. این مستند در اولین هفته‌های سال 2022 به صورت یک سریال 6 قسمتی منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد هواداران رونالدو و علاقمندان به دنیای مد و فشن از این سریال استقبال کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

من جورجینا هستم

جورجینا رودریگز، آخرین دوست دختر کریستیانو رونالدو است که مدت زمان زیادی با و زندگی کرده است. نتفلیکس درباره مستندی که زندگی روزمره او را روایت می‌کند، اعلام کرده: بینندگان یک مستند احساسی و عمیق از زندگی جورجینا رودریگز به عنوان یک مادر، یک ایفلوئنسر، یک تاجر و شریک زندگی کریستیانو رونالدو می‌بینند.

راز آسمان پایتخت

در قسمت‌های مختلف این مستند به نحوه آشنایی او با رونالدو اشاره می‌شود. در بخش‌های دیگری از مستند، ماجراهای جالبی که جورجینا برای تهیه لباسی برای پوشیدن در جشنواره فیلم کن داشته و همچنین سفر او به بوداپست مجارستان برای تماشای بازی‌های تیم ملی پرتغال در یورو 2020 روایت شده اند. حضور او در کنار خانواده‌اش، شرکت در جشن‌های تولد و همچنین بازگشت احساسی او به زادگاهش در اسپانیا قسمت‌های جذاب دیگری از این سریال هستند.

مطالب مرتبط را از دست ندهید: 

جورجینا در 6 اپیزود

هر قسمت از این سریال یک نام مستقل دارد؛ قسمت اول «روزی که زندگی‌م را تغییر داد» است که 39 دقیقه است.

جورجینا و رونالدو در این قسمت داستان روز ملاقات‌شان را روایت می‌کنند. جورجینا تعریف می‌کند که در جستجوی لباسی برای حضور در جشنواره کن به پاریس پرواز کرده تا از آتلیه ژان پل گوتیه بازدید کند.

«اگر پلک بزنی از دستش می‌دهی» عنوان قسمت دوم است که 41 دقیقه است. جورجینا در این قسمت، خواهر و برخی از دوستان صمیمی‌اش را غافلگیر می‌کند. او دوستانش را با قایق تفریحی کریس در موناکو به یک سفر غیرمنتظره برای تماشای مسابقه‌های رانندگی فرمول 1 می‌برد.

«روزهای شلوغ» که 40 دقیقه است به سفر جورجینا و فرزند رونالدو به بوداپست برای دیدن مسابقه میان تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه مربوط است. او در انتهای این فیلم به تورین ایتالیا برمی‌گردد و با بچه‌ها به اسب‌سواری می‌رود.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

چهارمین اپیزود به تعطیلات خانواده رونالدو در مایورکای اسپانیا اختصاص دارد. در این قسمت که «فوتبال، تعطیلات و جنسیت آشکار می‌کنند» نام دارد و 39 دقیقه است، باز هم به دردسرهای تهیه لباس جورجینا برای حضور در جشنواره فیلم کن اشاره می‌شود.

ژاکا شهری در شمال‌شرقی اسپانیا و در نزدیکی مرز فرانسه است که حدود 13 هزار نفر جمعیت دارد و 450 کیلومتر با مادرید، پایتخت اسپانیا فاصله دارد. جورجینا در این شهر به دنیا آمده است. در قسمت پنجم این سریال با عنوان «بازگشت به ابتدا» جورجینا سفری احساسی به زادگاهش می‌کند. در بخشی از این قسمت، او به دیدن تعدادی از کودکان بی‌سرپرست ساکن مادرید می‌رود و آنها را هیجان‌زده می‌کند. این قسمت 41 دقیقه است.

در آخرین و طولانی‌ترین قسمت سریال با عنوان «شهر جدید، برنامه‌های جدید و خبرهای خوب»، جورجینا یک جشن تولد برای کریستیانو رونالدو ترتیب می‌دهد. در بخشی از این قسمت به مراسم تقدیر از نامزد رونالدو به خاطر کارهای خیری که انجام داده نیز اشاره می‌شود.

تریلری که چندی پیش نتفلیکس برای سریال منتشر کرد با این جمله‌ها آغاز می‌شود: اسم من جورجینا رودریگز است. من 27 سال دارم. پنج سال پیش زندگی من تغییر کرد.

آشنایی رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو که از سال 2009 تا 2015 با ایرینا شایک، مدل روسی در ارتباط بود، به ناگاه با انتشار بیانیه‌ای پایان این رابطه را رسانه‌ای و برای ایرینا آرزوی خوشبختی کرد. ایرینا پس از رونالدو با بردلی کوپر، بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی وارد رابطه شد و اکنون یک فرزند مشترک دارند.

رونالدو پس از ایرینا مدتی با خانم‌های مختلفی در ارتباط بود تا اینکه در نهایت رابطه عاشقانه خود با جورجینا را علنی کرد. جورجینا تا قبل از آشنایی با رونالدو کارهای مختلفی را انجام داده است؛ از پیشخدمتی در رستوران تا دستیار فروشنده در فروشگاه گوچی در شهر مادرید. روزنامه آ.اس اسپانیا که به صورت اختصاصی به اخبار فوتبال می‌پردازد، مدعی است رودریگز و رونالدو در فروشگاه گوچی همدیگر را ملاقات کرده‌اند و در یک نگاه عاشق همدیگر شده‌اند. این روزنامه به نقل از جورجینا نوشت: قد، اندام و زیبایی رونالدو توجه من را به خود جلب کرد. من در مقابل او می‌لرزیدم. جرقه عشق همان‌جا شعله‌ور شد. من بسیار خجالتی هستم.

هرچند مدتی رابطه این دو نفر دور از نگاه رسانه‌ها بود اما اواخر سال 2016 پاپاراتزی‌ها دست به افشاگری زدند و پرده از این رابطه برداشتند.

جورجینا؛ مادر همه بچه‌های رونالدو

رونالدو و جورجینا در سال 2017 صاحب یک نوزاد دختر شدند که اولین فرزند رودریگز و چهارمین فرزند رونالدو بود. سال 2021 این زوج اعلام کردند که در انتظار یک دوقلو هستند. جورجینا با همه فرزندان رونالدو رابطه خوبی دارد. حتی پسر رونالدو که با نام «کریستیانو جونیور» شناخته می‌شود نیز با آنها زندگی می‌کند. این پسر در سال 2010 در آمریکا به دنیا آمد و مشخصات مادر واقعی‌اش پنهان نگه داشته شده است.

جورجینا هیچ هراسی ندارد که در تصاویری که از خود منتشر می‌کند، در کنار تمام فرزندان رونالدو باشد.

ایرانی‌ها و جورجینا

رودریگز از زمان علنی شدن رابطه‌اش با رونالدو، در اکثر مسابقه‌های رئال مادرید، یوونتوس، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال به ورزشگاه رفته است. حتی در مراسم اهدای جوایز فیفا نیز به عنوان عضوی از خانواده رونالدو و به همراه مادر، خواهر و پسر رونالدو شرکت می‌کند. او حتی در مسابقات جام جهانی نیز به تشویق رونالدو می‌پردازد.

در جام جهانی 2018 روسیه ایران با پرتغال همگروه بود. هر دو تیم در تلاش بودند در آخرین دیدار مرحله گروهی با کسب امتیاز لازم به مرحله حذفی صعود کنند. جورجینا که در آن زمان حدود 5.5 میلیون فالوور در اینستاگرام داشت، با انتشار یک پست برای رونالدو آرزوی موفقیت کرد. همین پست کافی بود تا ایرانی‌ها در هجومی گسترده، صفحه او را کامنت‌باران کنند.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فیلم جنجالی دوست دختر رونالدو منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز