فیلم‌هایی که زندگی بازیگران خود را نابود کردند

فیلم سینمایی-کاماپرس
لست سکند

اغلب درباره شاهکارهای سینما که زندگی بازیگران خود را به شکلی مثبت تغییر داده‌اند شنیده‌ایم. مسلما برخی آثار نیاز به فداکاری بیشتری دارد اما در برخی موارد می‌تواند منجر تاثیری مخرب بر زندگی بازیگران داشته باشد. در این مطلب به معرفی پنج مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. جنگ ستارگان (Star Wars)

سری فیلم‌های جنگ ستارگان طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد، اما بازیگر خردسال اولین قسمت فیلم، جیک لوید پس از ایفای نقش آناکین اسکای واکر شهرت زیادی کسب کرد که زندگی او را به جهنم بدل کرد. جیک در مدرسه مورد تمسخر و قلدری قرار گرفت و بخاطر آسیب روانی که از این موضوع دید، از جنگ ستارگان نفرت پیدا کرد.

جنگ ستارگان-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۲. شمشیر خدایان (Armour of God)

جکی چان یکی از بازیگرانی است که در بدلکاری صحنه‌های فیلم‌هایش حرف اول را می‌زند. اما این جسارت برای وی همیشه بدون آسیب نبوده‌ است. در فیلم شمشیر خدایان، چان به پشت روی سنگی فرود و دچار شکستگی جمجمه، خونریزی شدید و کاهش شنوایی شد.

راز آسمان پایتخت

شمشیر خدایان-کاماپرس

۳. دیکتاتور بزرگ (The Great Dictator)

چارلی چاپلین، کمدین محبوب مردم در پایان این فیلم سخنرانی تکان دهنده‌ای درباره‌ی بیماری‌های جهان مانند تعصب، طمع و جهل سخن و انسان‌ها را دعوت به صلح، رفاه و عقل کرد. با این حال، ماموران اطلاعاتی آمریکا این سخنرانی را نشانه‌ای از یک هوادار کمونیست تلقی کردند و با مزاحمت‌هایشان باعث شدند او تا پایان عمرش به سوئیس پناه ببرد. چاپلین فقط در سال ۱۹۷۲ برای دریافت جایزه اسکار به آمریکا آمد.

دیکتاتور بزرگ-کاماپرس

۴. بیل را بکش ۲ (Kill Bill Vol. II)

بسیاری از کارگردانان برای برداشت یک واکنش طبیعی بازیگران خود را در موقعیت‌های غیرمنتظره قرار می‌دهند. این کاری بود که تارانتینو قصد داشت با اوما تورمن انجام دهد، اما تصادف او با یک درخت همه چیز را خراب کرد. اما در اثر ضربات وارده بیهوش و آسیب دائمی به زانوهایش وارد شد.

کیل بیل-کاماپرس

۵. غرش (Roar)

غرش که به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین فیلم‌های دنیا شناخته شده آسیب‌های زیادی را برای بازیگران و دست‌اندرکاران پشت صحنه به همراه داشت. شیرهایی که در صحنه فیلمبرداری حضور داشتند حدود ۷۰ تا ۱۰۰ نفر را مجروح کردند، حتی ملانی گریفیث به جراحی بازسازی صورت نیاز پیدا کرد و این موضوع باعث طلاق پدر و مادرش تیپی هدرن و پیتر گریفیث شد.

غرش-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز