بازیگرانی که بهترین نقش ها را رد کردند + تصاویر

لست سکند

طبق یک قاعده کلی، بازیگرانی که در یک در یک فیلم می‌بینید اغلب اولین انتخاب برای آن نقش نبوده‌اند. این واقعیت نشان می‌دهد اگر بازیگر دیگری به جای آن‌ها می‌شد شاهکارهای تاریخ سینما بسیار متفاوت بودند. در این مطلب به معرفی پنج مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

۱. جک نیکلسون در نقش ویتو کورلئونه در پدرخوانده

بازیگر توانای فیلم‌های درخشش و بتمن ۱۸۸۹، نقش محبوب پدرخوانده را در سال ۱۹۷۲ رد کرد و مارلون براندو جایگزین وی شد. البته این موضوع چیزی از ارزش‌های این مرد و سه جایزه اسکارش کم نمی‌کند. نیکلسون در سال ۲۰۰۴ در مصاحبه‌ای دلیل خود برای رد کردن این نقش را اعتراف کرد. او گفت که فکر می‌کرد بهتر است این نقش را یک ایتالیایی مثل برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

۲. ویل اسمیت در نقش نئو در ماتریکس

قبل از اینکه کیانو ریوز برای ایفای نقش نئو در ماتریکس انتخاب شود، ویل اسمیت برای این کار در نظر گرفته شده بود. او خود اعتراف کرد از این تصمیم پشیمان است و دلیلش برای این کار گیج کننده بودن فیلمنامه بود. او به جای ماتریکس در فیلم غرب وحشی ایفای نقش کرد.

راز آسمان پایتخت

۳. شان کانری در نقش گندالف در ارباب حلقه ها

گفته می‌شود تهیه کنندگان ارباب حلقه‌ها مبلغی معادل ۱۰ میلیون دلار برای هر فیلم و ۱۵ درصد از درآمد باکس آفیس را به شان کانری پیشنهاد دادند اما در کمال ناباوری نقش را رد کرد. او در توجیه خود گفت که فیلمنامه را نمی‌فهمد. این نقش در عوض به ایان مک‌گلن سپرده شد.

۴. مرلین مونرو در نقش هالی گولایتلی در فیلم صبحانه در تیفانی

نویسنده رمان صبحانه در تیفانی، شخصا تمایل داشت مرلین مونرو نقش هالی را در این فیلم بازی کند. اما مونرو به دلایل ناشناخته آن را رد کرد و در نتیجه این نقش به آدری هپبورن رسید. شایعات می‌گویند کاپوتی از این انتخاب چندان راضی نبوده است.

۵. اما واتسون در نقش میا در لالالند

از اما واتسون برای ایفای نقش اصلی فیلم موزیکال لالالند دعوت شد اما او به دلیل تداخل برنامه‌هایش در فیلم دیو و دلبر علی رغم میلش مجبور شد آن را رد کند. واتسون خود این اتفاق را بسیار ناامیدکننده نامید. این نقش در آخر به اما استون رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز