معروف ترین سلبریتی های مادر و دختر

لست سکند

دنیای شهرت پر است از زنانی که با الهام از مادران هنرمند خود وارد دنیای این عرصه شده‌اند و در حال حاضر پا به پای هم فعالیت دارند. در این لیست به معرفی مشهورترین مادر و دخترهای دنیا می‌پردازیم.

۱. جیجی حدید، بلا حدید و یولاندا فاستر

یولاندا فاستر مدل آمریکایی-هلندی سال‌ها در این زمینه فعالیت داشت. او از همسر اردنی-آمریکایی سابقش صاحب سه دختر به نام‌های جیجی، بلا و انوار شد. جیجی و بلا با ۲۷ و‌ ۲۸ سال سن تحت تاثیر مادر خود امروزه به عنوان مشهورترین مدل‌های دنیا شناخته می‌شوند.

۲. داکوتا جانسون و ملانی گریفیث

ملانی ریچاردز گریفیث بازیگر پیشکسوت دهه ۷۰ میلادی از ازدواج اولش با دان جانسون صاحب دختری به نام داکوتا شد. داکوتا جانسون ۳۴ ساله با فیلم Fifty Shades به شهرت رسید و کمتر کسی است که او را نشناسد.

راز آسمان پایتخت

۳. ویلو اسمیت و جیدا اسمیت

جیدا اسمیت بازیگر و مجری تلویزیونی آمریکایی و همسر بازیگر مشهور، ویل اسمیت است. او در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان معرفی شد. دختر او و ویل اسمت به نام ویلو این روزها در صنعت موسیقی سر و صدا به پا کرده و با هنرمندان برجسته ای همکاری می‌کند.

۴. لیلی رز دپ و ونسا پارادی

خواننده، مدل و بازیگر فرانسوی، ونسا پارادی، از رابطه ۱۴ ساله خود با جانی دپ صاحب یک دختر به نام لیلی رز شد. لیلی رز در حال حاضر ۲۳ سال دارد به‌عنوان سفیر برندهای مشهوری مانند شنل فعالیت داشته است.

۵. مامی گامر، گریس گامر، لوئیزا جاکوبسون گامر و مریل استریپ

مریل استریپ، یکی از بزرگترین بازیگران دوران و برنده ۳ جایزه اسکار نیز در این لیست قرار می‌گیرد. دو دختر بزرگ او، مامی و گریس بازیگر هستند و دختر لوئیزا به فعالیت مدلینگ مشغول است.

۶. زوئی کراویتز و لیزا بونت

لیسا بونت، هنرپیشه سریال A Different World و همسر جیسون موموآ از ازدواج سابقش یک دختر به نام زوئی دارد. زوئی کراویتز نیز در زمینه بازیگری فعال است و بیشتر برای ایفای نقش زن گربه ای در فیلم بتمن شناخته می‌شود.

۷. رشیدا جونز و پگی لیپتون

رشیدا جونز بیشتر برای بازی در سریال‌های کمدی موفقی مانند The Office و Parks and Recreation شناخته می‌شود. او دختر ستاره سریال محبوب The Mod Squad، یعنی پگی لیپتون است. پگی در سال ۲۰۱۹ پس از سال‌ها مبارزه با سرطان روده، درگذشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز