تصمیم عجیب خواننده مشهور آمریکایی همه را شوکه کرد + عکس

لست سکند

لیدی گاگا خواننده معروف آمریکایی تک آهنگ «دست‌های مرا نگه‌دار» را در مراسم اسکار 2023 اجرا کرد. حضور بدون آرایش این بازیگر بر روی صحنه اسکار تعجب بسیاری از هواداران را برانگیخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه جزئیات اجرای لیدی گاگا به همراه عکس‌های آن ارائه می‌شود.

حضور بدون آرایش لیدی گاگا بر روی صحنه اسکار

موزیک «دست‌های مرا نگه‌دار» لیدی گاگا نامزد اسکار بهترین تک آهنگ اورجینال 2023 شده بود. این خواننده آمریکایی این تک آهنگ را به‌صورت زنده در صحنه اسکار اجرا کرد. اما آنچه بیش از هر چیز توجه مخاطبان را جلب کرده بود، نه اجرای لیدی گاگا، بلکه استایل و تیپ او بود.

راز آسمان پایتخت

این خواننده آمریکایی بدون هیچ‌گونه آرایشی بر روی صحنه حاضر شده بود. همزمان که گاگا اجرا می‌کرد، هواداران در توییتر در خصوص لب‌های خشکی زده او ابراز نگرانی می‌کردند. حتی آثار کوچکی از خون روی لب‌های خشک شده او دیده می‌شد. یکی از کاربران توییتر در این رابطه نوشته بود: «لیدی گاگا نمی‌توانست قبل از حضور روی صحنه بالم لب استفاده کند»؟

بیشتر بخوانید:

علاوه بر صورت بدون آرایش، لیدی گاگا از لباس‌های پر زرق و برق خود بیرون آمده بود. او یک تیشرت و شلوار ساده پوشیده بود. این در حالی بود که در مراسم فرش قرمز ایتدای شب با آرایش و لباسی گران‌قیمت حاضر شده بود. در کل استایل بسیار ساده این خواننده معروف در مراسم رسمی اسکار تعجب همه را برانگیخت. در ادامه عکس‌هایی از این اجرا و استایل اولیه لیدی گاگا در مراسم اسکار قابل مشاهده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز