فروکش نرخ دلار با خبری دیگر از برجام

لست سکند

سیگنال‌های مختلفی درباره مذاکرات برجام به بازار ارز داده شده و نرخ دلار را نزولی‌تر کرده است. در حال حاضر نرخ دلار بازار آزاد با کاهش 0.61 درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده 27 هزار و 620 تومانی قرار دارد. قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 0.32 درصد بالا رفته و به مرز 24 هزار و 976 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی چند ساعت گذشته خبری مبنی بر یک توافق برد – برد در بازار منتشر شد و موج جدیدی از امیدواری‌ها را به وجود آورد. در واقع انتشار این خبر باعث شد تا دلار در کانال 27 هزار تومانی تثبیت شود و تمایلی به رشد مجدد نداشته باشد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از مذاکره کننده ارشد وین اعلام کرده که تاکنون لغو بخشی از تحریم‌ها پذیرفته شده و شواهد هم بیانگر این موضوع است. اما باید دید در عمل طرف غربی چگونه رفتار خواهد کرد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مرزهای مهم قیمتی برای دلار

بر اساس تحلیل فنی بازار ارز، نرخ 27 هزار و 800 تومان و 27 هزار و 200 تومان برای کاهش قیمت دلار حائز اهمیت است. طی چند ماهه اخیر هر گاه دلار به این مرزهای قیمتی رسید، خریداران زیادی را به خود جذب کرد و بار دیگر قیمت آن افزایشی شد. هم اکنون دلار مرز نخست قیمتی یعنی 27 هزار و 800 تومانی را شکسته است. باید دید در ادامه روز جاری این ارز خارجی از محدوده 27 هزار و 200 تومانی هم عبور خواهد کرد.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

امروز نرخ پوند هم کاهش پیدا کرد، اما قیمت یورو بالا رفت. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 158 تومان کم شد و به مرز 37 هزار و 277 تومانی رسید. اما نرخ یورو در مقایسه با دیروز 52 تومان بالا رفت و در محدوده 30 هزار و 954 تومانی قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروکش نرخ دلار با خبری دیگر از برجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز