فروش فوق‌ العاده 6 محصول شرکت سایپا آغاز شد

لست سکند

فروش فوق‌العاده 6 محصول از شرکت سایپا از امروز 23 دی 1400 آغاز  شد و متقاضیان می‌توانند طی دو روز در این طرح ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت‌نیوز، متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده 6 محصول سایپا از ساعت 8 صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند به سایت این شرکت مراجعه کرده و برای ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. البته متقاضیانی که از خرداد سال گذشته تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات شخصی خود اقدام کرده‌اند& نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند.

بیشتر بخوانید: 

قیمت ساینا گیربکس معمولی و رینگ فولادی 122 میلیون و 872 هزار تومان است که در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نوک‌مدادی متالیک و نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود. تیبا EX2 رینگ فولادی هم با قیمتی معادل 125 میلیون و 77 هزارتومان در رنگ‌های سفید و قهوه‌ای متالیک در سبد محصولات این قرعه کشی موجود است.

راز آسمان پایتخت

ضمنا متقاضیان می‌توانند برای خرید سایپا SE 151 موتور M13 سفید، مشکی متالیک و نوک‌مدادری متالیک با قیمت 146 میلیون و 901 هزارتومان اقدام کنند.

در این دور از پیش فروش سایپا، کوییک سفید با گیربکس معمولی با مبلغی معادل 165 میلیون و 838 هزار تومان و کوییک R هم در رنگ‌هایی همچون سفید قرمز، مشکی قرمز، سفیدمشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی و قرمز مشکی با گیربکس معمولی به مبلغ 175 میلیون و 695 هزار تومان عرضه می‌شود.

البته کسانی که خواهان خرید کوییک پلاس سفید با گیربکس اتوماتیک هستند، باید مبلغی معادل 274 میلیون و 664 هزار تومان بپردازند.

گفتنی است موعد تحویل هر یک از این 6 محصول حداکثر 90 روز خواهد بود.

تفاوت قیمت محصولات سایپا در بازار و فروش فوق‌العاده

با توحه به تفاوت قیمت کارخانه و بازار محصولات سایپا، البته اگر اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد، رانت قابل توجهی در زمان تحویل خودروها نصیب برندگان خواهد شد که نسبت به نوع خودرو بین ۱۳ تا ۶۸ میلیون تومان نوسان دارد.

قیمت این 6 محصول در بازار و اختلاف قیمتی آن با کارخانه بدین شرح است؛ قیمت خودرو کوئیک با گیربکس معمولی در بازار 195 میلیون تومان و اختلاف قیمت آن با کارخانه 29 میلیون تومان، کوئیک R با گیربکس معمولی 199 میلیون تومان و اختلاف قیمت آن با کارخانه 24 میلیون تومان است.

سایپاSE151 نیز با قیمت بازاری 168 میلیون تومانی، 21 میلیون تومان گرانتر از قیمت کارخانه به فروش می‌رسد. کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک 287 میلیون تومان و اختلاف قیمت آن با کارخانه 13 میلیون تومان است .

در این میان خریداران دو خودروی تیبا EX2 رینگ فولادی و ساینا با گیربکس معمولی بیش از دیگران سود می‌برند؛ در حال حاضر قیمت بازاری تیبا EX2 رینگ فولادی 184 میلیون تومان و اختلاف قیمتش با کارخانه 59 میلیون تومان است. قیمت بازار ساینا گیربکس معمولی نیز 191 میلیون تومان است که برندگان این دوره از قرعه کشی سایپا که خریدار این مدل باشند، 68 میلیون تومان را در جیب خواهند گذاشت.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز