شرایط لازم برای دریافت وام خرید خودرو + مبلغ این تسهیلات

لست سکند

برخی مجموعه‌های بانکی تحت شرایط خاصی به متقاضیان واجد شرایط خود وام خرید خودرو اعطا می‌کنند. هر یک از این بانک‌ها مبلغ تسهیلات متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان این وام باید بیشتر از 18 سال سن داشته و همچنین به نام آن‌ها چک برگشتی یا تسهیلات معوقه در سیستم بانکی ثبت نشده باشد. ضمن اینکه این افراد باید فیش حقوقی خود را به بانک ارائه دهند چون درآمد ماهیانه آن‌ها و همچنین ضامن‌هایی که معرفی می‌کنند، اهمیت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

معمولا شرکت‌های لیزینگ که به متقاضیان وام می‌دهند، سند خودرو را در رهن خود گرفته و تا پایان اقساط آن را نگه می‌دارند. اما بانک‌ها مانند همیشه ضامن معتبر را می‌پذیرند، ضمن اینکه آن‌ها را هم از لحاظ صلاحیت بررسی می‌کنند.

کدام بانک‌ها وام خرید خودرو می‌دهند؟

دو مجموعه بانک سامان و موسسه مالی ملل برای خرید خودرو به متقاضیان واچد شرایط وام می‌‌دهند. میزان تسهیلات خودرو بانک سامان 100 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد است. افراد حداکثر در 36 ماه می‌توانند اقساط این وام را بپردازند. موسسه مالی ملل هم برای خرید خودرو 15 تا 50 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند که نرخ بهره آن بین 15 تا 20 درصد است.

بانک ملت وامی تحت عنوان وام خودرو ندارد، اما تسهیلات خرد آن، به شکل عقد مرابحه یا کارت اعتباری، برای خرید خودرو هم کاربرد دارد. مبلغ این تسهیلات بین 20 تا 100 میلیون تومان بوده و میزان قسط‌های آن هم در مدت زمان 36 تا 60 ماه قابل پرداخت است. لازم به ذکر است که با این وام بانک ملت، افراد امکان خرید کالاهای دیگر را هم دارند و لزومی به خرید خودرو نیست.

به گزارش تجارت نیوز، برخی شعبه‌‌های بانک‌های ایران زمین، آینده، حکمت ایرانیان، پارسیان، انصار و قوامین هم به مشتریان خود وام خرید خودرو اعطا می‌کنند.

مرتبط با : بانک آیندهبانک ایران زمینبانک پارسیانبانک سامانبانک ملتموسسه اعتباری ملل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز