فروش فوری دو خودرو سایپا ویژه بهمن ماه

خودروسازی سایپا دو خودرو کوییک پلاس اتومات و شاهین جی را از سه‌شنبه 4 بهمن ماه برای دو گروه متقاضی عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این طرح جدید، خودرو شاهین جی با قیمت 344 میلیون و 747 هزارتومان و خودرو کوییک آر اتوماتیک با قیمت 297 میلیون و 518 هزارتومان برای دو گروه متقاضی عادی و طرح حمایت از خانواده عرضه می‌شود.

متقاضیان عادی در صورت دارا بودن حساب وکالتی و موجودی کافی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه می‌توانند از روز سه‌شنبه 4 بهمن ماه برای خرید خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز می‌توانند از ساعت 14 روز سه‌شنبه 4 بهمن ماه به مدت سه روز در این طرح پیش ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به تعریف حساب وکالتی ندارند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

کوییک آر اتوماتیک و شاهین جی با مدل 1402 در این طرح ارائه می‌شود و زمان تحویل این دو خودرو طی 90 روز کاری اعلام شده است. گفتنی است خودرو شاهین با رنگ سفید و خودرو کوییک آر پلاس اتوماتیک با رنگ‌های نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سفیدمشکی، سفیدقرمز و مشکی‌قرمز ارائه می‌شوند.

شرایط ثبت‌نام در طرح سایپا

حداقل سن متقاضی 18 سال و دارای کارت ملی باید باشد که هر کدملی امکان خرید یک دستگاه خودرو دارد. افرادی که پلاک انتظامی فعال دارند یا طی 48 ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا داشته باشند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

گفتنی است در حال حاضر خودرو کوییک آر اتوماتیک در بازار حدود 420 میلیون تومان و خودرو شاهین دستی حدود 509 میلیون تومان قیمت دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز