چه خودروهایی این هفته در بورس کالا عرضه می شوند؟

خودرو-کاماپرس
لست سکند

با تصمیم اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس قرار است تعداد زیادی خودروی وارداتی در بورس کالا عرضه شود.

به گزارش کاما پرس، علیرضا صادقی، رییس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس درباره اینکه در این عرضه چه مدل‌خودروهایی به بورس کالا می‌روند هم گفت: ۱۹ هزار دستگاه از مجموع خودروهای یاد شده به شرکت چانگان چین تعلق دارد که توسط شرکت سایپا عرضه خواهد شد و مابقی به ۹ مدل خودرو از شرکت کیای کره جنوبی اختصاص دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

همچنین هفته اول بهمن تالار خودرو بورس کالا شاهد عرضه 3050 دستگاه خودرو هایما، لاماری ایما و T5 اتوماتیک خواهد بود.

به این ترتیب که سه شنبه ۴ بهمن، ۲۰۰۰ دستگاه هایما S۷ با قیمت پایه ۷۴۳میلیون تومان عرضه خواهد شد که خریداران باید ۵۰ درصد قیمت آن را پرداخت کنند و ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ خودرو را تحویل بگیرند. در توضیحات رنگ هایما S۷ که در بورس کالا عرضه خواهد شد هم آمده: رنگ سفید (به درخواست خریدار امکان تغییر رنگ به مشکی متالیک آبنوس و خاکستری متالیک وجود دارد).

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

همچنین سه‌شنبه ۴ بهمن قرار است ۱۵۰ دستگاه خاکستری، ۲۰۰ دستگاه مشکی و ۲۰۰ دستگاه سفید هم در بورس کالا عرضه شود. قیمت پایه این خودرو  ۹۸۱ میلیون تومان است و تحویل آن هم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

از سوی دیگر محمدرضا آریان نژاد، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز هم در مورد عرضه FMC T5 در بورس کالا اعلام کرد: «سه شنبه ۴ بهمن عرضه FMC T5 در بورس کالا آغاز می شود و مشتریان می توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این عرضه رنگ‌های سفید و مشکی T5 به فروش می‌رسد و بر اساس قوانین بورس کالا و وزارت صمت، متقاضیان می‌توانند برای هفته آینده سفارش خود را به کارگزاری‌ها اعلام کنند».

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز