فرود مخاطره آمیز و نمایشی از مهارت خلبان (ویدیو)

هنگام فرود آمدن هواپیما گاهی مشکلاتی مانند باد شدید، باز نشدن چرخ ها و موارد دیگری اتفاق می افتد و در این جاست که خلبان وارد عمل می شود و حاصل تجارب خودش را به نمایش می گذارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرود آمدن مخاطره آمیز یک فروند هواپیمای ایرباس ای  321 نئو را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هواپیمای ایرباس ای 321 نئو (A321neo) گنجایش 180 تا 220 مسافر را دارد و به دلیل برخورداری از موتورهای جدید و بهبودهایی که در بدنه آن صورت گرفته است می تواند تا ارتفاع 31 هزار پایی صعود کند.

خانواده هواپیماهای ایرباس A320 در نسخه های نئو از کیفیت بالاتر و مصرف سوخت کمتری برخوردار شده اند.  در این نسخه از فضای کابین استفاده بیشتری شده است و تعداد صندلی ها  افزایش پیدا کرده است. این هواپیما جزو هواپیماهای باریک پیکر به شمار می آید و از دو موتور بهره می برد که ساخت کارخانه ایرباس هستند. برد ایرباس ای 321 حدود 7400 کیلومتر است و در ناوگان شرکت های ایران ایر، کیش ایر، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی معراج نیز خدمت رسانی می کند.

آریاک سفر

در ژانویه 2018 کمپانی ایرباس برای سفارش ساخت 1920 فروند از این هواپیما را دریافت کرده  که با این تعداد 32 درصد از کل سفارش های خانواده نئو به این هواپیما اختصاص یافته بود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایرباس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز