فاصله قیمت دلار دولتی و آزاد کمتر شد

سیاست بانک مرکزی در افزایش نرخ رسمی دلار امروز موجب کاهش فاصله قیمت دلار دولتی و آزاد شد به نحوی که قیمت فروش این ارز در صرافی ملی امروز 15 هزار و 350 تومان بود و دلالان در بازار آزاد دلار را 15 هزار و 850 تومان می فروختند.

به گزارش کاماپرس، دلار که در دهه آخر فرودین ماه 99 کانال 16 هزارتومانی را از دست داده بود با روند خزنده افزایش قیمت طی روزهای اخیر به آستانه کانال 16 هزار تومان بازگشته است. بر اساس تجربه به دست آمده در ماه های اخیر، سیاست بانک مرکزی در این گونه مواقع افزایش قیمت رسمی این ارز و همراهی با بازار است به نحوی که امروز بازارساز با افزایش 200 تومانی نرخ دلار در صرافی بانک ملی قیمت فروش این ارز را به 15 هزار و 350 تومان رساند.
در بازار آزاد روند افزایش قیمت دلار همچنان با کندی ادامه دارد و قیمت این ارز نسبت به روز گذشته نوسان 100 تومانی داشته و به 15 هزار و 850 تومان رسیده است.

سقوط بی سابقه قیمت نفت اثر محسوسی بر بازار ارز آزاد تهران نداشت

سقوط شدید قیمت نفت در بازارهای نفت آمریکا که قیمت را به زیر صفر پیش برد، گمانه زنی هایی درباره افزایش نرخ دلار در بازار تهران ایجاد کرده بود اما دامنه نوسان قیمت این ارز در بازار تهران به حدی نبود که بتوان آن را به سقوط بی سابقه قیمت نفت در آمریکا نسبت داد.

آریاک سفر

بر اساس گزارش های میدانی از وضعیت بازار آزاد ارز، در ساعت تنظیم این خبر- حدود ساعت 13 و 30 دقیقه روز سه شنبه 2 اردیبهشت 99- بازار ارز با رشد تقاضا مواجه نیست و به نظر نمی‌رسد امروز دلار وارد کانال 16 هزار تومانی شود.

ضمنا فعالان بازار، نرخ ارز صرافی ملی را برای فردا نیز ثابت و بدون تغییر قیمت پیش بینی می‌کنند.

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز