غرش وحشتناک شاسی بلند رنج روور 2023 (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رنج روور 2023 یک شاسی بلند لوکس است که کابین داخلی آن تجهیزاتی پیشرفته مجهز دارد و در ساختن آن از مواد بسیار با کیفیت استفاده شده است. این شاسی بلند با قدرت زیاد میرهای ناهموار و جاده های پر پیچ و خم را پشت سر می گذارد، قابلیت های آفرودی زیادی دارد و توان یدک کشی آن بیش از 3000 کیلوگرم است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید جزییات بیشتری از شاسی بلند رنج روور مدل 2023 را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنج روور مدل 2023 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است. هرچند این تغییرات ممکن است در نگاه اول چندان زیاد به نظر نرسند ولی کمپانی سازنده معتقد است طراحی بدنه دستخوش تغییرات زیادی شده است. در مدل جدید، یک پیشرانه جدید هیبرید-پلاگین نیز ارائه شده است که آن هم موضوع جدیدی است.

در واقع امکان انتخاب سه موتور مختلف برای مشتریان وجود دارد. موتور پایه یک موتور هیبرید شش سیلندر توربو است ک در کنار یک سیستم هیبرید 48 ولتی قرار می گیرد و 395 اسب بخار نیرو تولید می کند. یک موتور 523 اسب بخاری نیز ارائه می شود که هشت سیلندر و 4.4 لیتری است، تیز و فرزتر است و توان یدک کشی آن به بیش از 3700 کیلوگرم می رسد. در نهایت نیز موتور هیبرید-پلاگین 434 اسب بخاری قرار دارد که فقط روی تیپ SE سوار می شود.

قیمت تیپ SE در حدود 105970 دلار، و قیمت تیپ First Edition در حدود دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این شاسی بلند لوکس به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن در نظر می گیرید؟

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رنج روورلندروور
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز