عیدی بازنشستگان ؛ چقدر و چه زمان؟

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منتظر مصوبه هیئت دولت درباره مبلغ عیدی بازنشستگان هستیم و به محض اینکه این مصوبه به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ شود، فرآیند پرداخت آن انجام می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از تسنیم، میرهاشم موسوی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران درباره مبلغ عیدی و زمان پرداخت آن به بازنشستگان اظهار کرد: همچنان در انتظار مصوبه هیئت دولت درباره مبلغ عیدی هستیم؛ به محض اینکه مصوبه مذکور به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ شود، فرآیند پرداخت آن انجام خواهد گرفت.

موسوی در ارتباط با میزان حقوق بازنشستگان در سال آینده نیز گفت: در ارتباط با این موضوع نیز منتظر نظرات مجلس و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

آریاک سفر

رانندگان تاکسی را بیمه می‌کنیم

وی همچنین در خصوص اجرایی شدن بیمه رانندگان تاکسی خاطرنشان کرد: در این بخش آمادگی لازم برای پوشش بیمه رانندگان تاکسی را داریم و این موضوع نیز به سازمان تاکسیرانی اعلام شده است؛ اما اختلافی بین سازمان تاکسیرانی و اتحادیه آن‌ها وجود دارد که این موضوع ارتباطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ظرفیت قانونی را برای پوشش گروه‌های مختلف ازجمله رانندگان تاکسی را فراهم کرده‌ایم. همچنین از هفته گذشته پالایشی در ارتباط با بیمه رانندگان تاکسی آغاز شده و قرار است به ازای خروج هر کدام از افرادی که در حال حاضر راننده تاکسی نیستند، فرد جدیدی در پوشش بیمه راننده و تاکسی قرار بگیرد.

وی افزود: این بخشنامه و دستورالعمل توسط سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ شده و کار در حال اجرا است و امیدواریم با رفع مشکل بین اتحادیه و سازمان تاکسیرانی این فرآیند با سرعت بیشتری انجام شود.

نسخه الکترونیک رشد خوبی داشته است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با نسخه الکترونیک و اجرای آن، تصریح کرد: پس از اینکه از اول دی ماه سال جاری نسخه الکترونیک الزامی شد، به‌رغم اینکه به سیستم درمان سازمان فشار آورد اما خوشبختانه در این فرآیند شاهد رشد خوبی بودیم؛ به طوری که تا قبل از ابتدای دی ماه میزان نسخه‌پیچی ۴۰ درصد در تهران بود که این میزان در حال حاضر به ۷۵ درصد رسیده است. علاوه بر اینکه میزان نسخه‌پیچی در سطح کشور به بیش از بالای ۹۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: البته تمهیداتی را در برخی از مواقع از جمله قطعی و کندی سیستم پیش‌بینی کرده‌ایم تا مشکلاتی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان پیش نیاید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز