عمارت های به فروش نرفته سلبریتی ها؛ از اوباما تا جنیفر لوپز

تور لحظه آخری-کاماپرس

سلبریتی‌ها اغلب در خانه‌های شگفت‌انگیزی سکونت دارند و خرید املاک یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری محبوب در میان این افراد است. از سوی دیگر سکونت یک فرد مشهور، ارزش خالص آن خانه را به طرز قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. اما جالب است بدانید خلاف این موضوع نیز گاهی مطرح بوده و برخی از این خانه‌ها تا سال‌ها پس از حراج نیز به فروش نرسیده‌اند.

کاماپرس در این مطلب، معروف‌ترین موارد مربوط به خانه‌های به فروش نرسیده سلبریتی‌ها را معرفی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه ملک مدیترانه‌ای خود در کلاب مدیسون لاکوئینتا در کالیفرنیا را طی سال ۲۰۱۰ به قیمت ۴.۵ میلیون دلار خریداری کرد. این عمارت تقریبا یک دهه بدون تغییر وضعیت در بازار موجود بود تا سرانجام در سال ۲۰۲۰ به قیمت ۳.۳۵ میلیون دلار فروخته شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سلین دیون

این خواننده محبوب در سال ۲۰۱۰ پنج هکتار زمین در فلوریدا را به مبلغ ۷ میلیون دلار خریداری کرد و در آنجا یک عمارت عظیم با الهام از سواحل باهامان بنا کرد. این خانه شگفت‌انگیز که یک پارک آبی هم دارد، در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۷۲ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد، اما پس از ۴ سال با حدود نصف قیمت تعیین شده یعنی ۳۸ میلیون دلار به فروش رسید.

فرانک سیناترا

یکی از معروف‌ترین خانه‌ها در میان لیست بلندبالای املاک این خواننده، ویلا ماگیو واقع در دره کوچلا، کالیفرنیا به شمار می‌رفت. این ملک برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ با قیمت ۴.۹ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد و سال‌ها وضعیت آن بدون تغییر باقی ماند. قیمت ویلا ماگیو در سال ۲۰۲۱ به ۴.۲ میلیون دلار کاهش یافت اما باز هم تا به امروز کسی حاضر به خرید آن نشده است.

اوباما

خانواده اوباما در سال ۲۰۱۵، ملک خود در منطقه مارتا وینارد به قیمت ۲۲.۵ میلیون دلار برای فروش گذاشتند، اما به مدت سه سال هیچ خریداری به آن علاقه‌ای نشان نداد. این ملک سرانجام در سال ۲۰۱۸ به مبلغ کاهش یافته ۱۵ میلیون دلار به صندوق یک املاکی فروخته شد.

جنیفر لوپز

این خواننده مشهور عمارت معروف هیدن هیلز استیت را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۸.۲ میلیون دلار خریداری کرد و در سال ۲۰۱۵ آن را با قیمت ۱۷.۵ میلیون دلار برای فروش گذاشت. این ملک به مدت دو سال در بازار باقی ماند تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۱۰ میلیون دلار فروخته شد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز