عجیب ترین ایده های تجاری افراد مشهور/ از خطوط هوایی ترامپ تا کارت اعتباری کارداشیان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سلبریتی‌ها به واسطه ثروت هنگفت خود اغلب در سرمایه‌گذاری‌های تجاری از خطوط مد و فشن گرفته تا صنعت رستوران‌داری پیشگام بوده‌اند. برخی از این شرکت‌ها مانند برند «فنتی بیوتی» ریحانا بسیار موفق بوده و برخی دیگر از همان ابتدا محکوم به فنا شده‌اند. کاماپرس در این مطلب به عجیب‌ترین ایده های تجاری افراد مشهور می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

دونالد ترامپ

شکست در انتخابات ریاست جمهوری گذشته تنها شکستی نیست که دونالد ترامپ تجربه کرده است. در واقع او برای شکست‌های تجاری زیاد خود، از جمله خطوط هوایی مستقلش شناخته شده است. این سرویس شاتل لوکس بین واشنگتن دی سی، نیویورک و بوستون در سال ۱۹۸۸ راه اندازی شد و پس از شکست یک ضرر ۲۴۵ میلیون دلاری برای وی بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سلبریتی هایی که با میلیاردر‌ها ازدواج کردند

ساعت خواننده مشهور به قیمت باورنکردنی فروخته شد

سیلوستر استالونه

این هنرپیشه پیشکسوت با همکاری شرکای هنرمند خود آرنولد شوارتزنگر و بروس ویلیس در سال ۱۹۹۱ رستوران‌های زنجیره‌ای خود به نام «پلنت هالیوود» را افتتاح کردند. از سال ۲۰۲۳ تاکنون تنها چهار عدد از این رستوران‌هل باقی مانده، این درحالیست که این رقم در در اواسط دهه ۹۰ به ۱۰۰ رستوران می‌رسید.

بریتنی اسپیرز

شاهزاده پاپ آمریکا در سال ۲۰۰۲ رستوران خود به نام نایلا را در نیویورک تأسیس کرد اما این پروژه تنها پس از ۶ ماه با شکست روبرو شد. دلایل عمده این فاجعه، امتیازدهی منفی مهمانان و نقض قوانین بهداشتی بود که حتی علاقه‌مندان به این هنرمند را از نایلا فراری داد.

جنیفر لوپز

این خواننده محبوب در حال حاضر به اندازه کافی در زمینه کارآفرینی موفقیت کسب کرده است. با این حال برای طی کردن راه موفقیت در طول سال‌ها، شکست‌های متعددی را متحمل شد. از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران Madre’s و برند مد و فشن Sweetface اشاره کرد که هر دو پس از مدتی ورشکست شدند.

کارداشیان‌ها

خواهران کارداشیان در حال حاضر به لطف کسب‌وکارهای موفق خود میلیون‌ها دلار درآمد دارند، اما سال‌ها پیش با ایده عجیب «کارت اعتباری بانکی کارداشیان‌ها» با انتقادهای بی‌شماری مواجه شدند. این ایده تنها یک ماه پس از راه اندازی آن در نوامبر ۲۰۱۰ کنار گذاشته شد و ضرر و زیان فراوانی را برای این خواهران بر جای گذاشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز