عرضه هیوندای توسان فیس لیفت 2024 در بازار

شاسی‌بلند متوسط و بسیار پرفروش هیوندای توسان که یکی از بهترین‌های این سگمنت رقابتی است در میانه عمر نسل کنونی‌اش مورد فیس‌لیفت قرار گرفته و نسخه به روزرسانی شده آن از هم اکنون در بازارهای جهانی قابل خریداری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای توسان فیس‌لیفت 2024 با قیمت پایه‌ای در حدود 32 هزار پوند روانه بازار شده است و به رقابت با فورد کوگا و کیا اسپرتیج خواهد پرداخت.

نمای ظاهری هیوندای توسان فیس لیفت 2024 تغییر زیادی داشته و خطوطی زاویه‌دارتر روی بدنه آن خودنمایی می‌کنند. طراحی جلو پنجره و سپر جلو نیز عوض شده، ولی چراغ‌های روزتاب منحصر به فرد Parametric Jewel هنوز سر جای خودشان به چشم می‌خورند.

راز آسمان پایتخت

کابین داخلی نیز به منظور جادار و کاربردی بودن بیشتر، به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و به گفته کمپانی سازنده بیشتر اجزاء آن از دیگر شاسی‌بلندها این برند مانند هیوندای کونا و هیوندای سانتافه به عاریت گرفته شده‌اند.

همه مدل‌های هیوندای توسان فیس‌لیفت 2024 به یک نمایشگر دو قسمتی 12.3 اینچی مجهز شده‌اند که از آخرین نسخه نرم‌افزار هیوندای بهره می‌برد و دسته‌ای از دکمه‌های فیزیکی و کنترلگرهای سیستم تهویه هوا که روی کنسول مرکزی قرار دارند نیز مورد بازنگری قرار گرفته و تغییر کرده‌اند.

نیروی پیشران هیوندای توسان 2024 غیر هیبریدی را یک موتور بنزینی 1.6 لیتری توربو تأمین می‌کند که به صورت استاندارد در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی و یا به صورت سفارشی در کنار یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و دو کلاچه قرار می‌گیرد.

علاوه بر نسخه پایه غیر هیبریدی، تیپ‌های کم مصرف‌تر هیوندای توسان هیبریدی و هیبرید-پلاگین نیز به بازار عرضه می‌شوند که هر دو به صورت دو چرخ محرک و یا چهار چرخ محرک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز