عرضه ساینا SDA و شاهین اتوماتیک در سامانه یکپارچه

عرضه ساینا SDA و شاهین اتوماتیک در سامانه یکپارچه-کاماپرس

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروی داخلی برای خودروهای ساینا SDA و شاهین با گیربکس اتوماتیک، مبنی بر امکان فروش فوق‌العاده محصولات سایپا با تحویل حداکثر سه ماهه امکان پذیر شد.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعیه شماره 5 سامانه یکپارچه، به منظور تسهیل دریافت خودرو، با توجه به ظرفیت‌های خالی ناشی از انصرافات قبلی و افزایش تولید، ظرفیت‌های خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه شده است.

این عرضه در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو انجام خواهد شد. طرح‌های عرضه شامل طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در این مرحله، تنها متقاضیان مراحل اول و دوم سامانه یکپارچه که 100 میلون تومان پول بلوکه کرده‌ و موعد تحویل خودرویشان در فصول آتی تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده را خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است که ثبت‌نام به تنهایی حق دریافت خودرو را نمی‌دهد و تعهد خودروساز فقط بر اساس تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه معین شده در زمان مقرر، اجرایی می‌شود.

متقاضیان باید ظرف مدت حداکثر پنج روز پس از فراخوان و اعلام مهلت واریز وجه توسط خودروساز، وجه را تکمیل کنند.

ضمناً، افرادی که دعوتنامه دریافت کرده یا خودرو خریداری کرده‌اند و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند، مشمول این طرح نخواهند بود.

به گزارش ساناپرس، متقاضیان تنها تا پایان امشب یعنی دوشنبه 27 آذر مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه ساینا SDA و شاهین اتوماتیک در سامانه یکپارچه

  1. دقت گفته:

    چرا توی سامانه یکپارچه آیتم انصراف رو حذف کردید ما نیمیتونیم سفارش قبلی مون را لغو کنیم و مجددا سفارش بدیم .لطفا اصلاحش کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز