امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۵ خودرو داخلی در سامانه یکپارچه

با اعلام شرایط جدید ثبت‌نام خودرو داخلی در سامانه یکپارچه، برخی متقاضیان ثبت‌نام کرده در این سامانه می‌توانند نسبت به انتخاب یکی از 5 خودروی عرضه شده توسط گروه خودروسازی سایپا اقدام کنند.
به گزارش کاماپرس، با اعلام شرایط جدید ثبت‌نام خودرو  داخلی در سامانه یکپارچه، امکان لغو سفارش و انتخاب خودروی جدید از میان محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا، برای متقاضیانی که طی مرحله اول و دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، فراهم شده است.
بیشتر بخوانید:

شرایط و مهلت ثبت نام در سامانه خودرو

این دسته از متقاضیان تا پایان امشب 27  آذر ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه، نسبت به ثبت نام و انتخاب خودروی جدید از میان محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا اقدام کنند.

گفتنی است، در این مرحله پنج محصول گروه خودروسازی سایپا شامل شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا S DA، کوییکGX-Rl، کوییک GX-L و ساینا استاندارد 85 گانه در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه می‌شود. همچنین این خودروها به صورت فروش فوق‌العاده و با تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده‌اند.

به نقل از اقتصادنیوز، در این مرحله برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و موعد تحویل خودرو آنان در فصول آتی تعیین شده و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های اصلاحی قبلی یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌ بودند، امکان لغو سفارش و انتخاب خودروی جدید، میسر شده است.

البته افرادی که دعوتنامه برای آن‌ها صادر شده یا خرید خودرو داشته‌اند، مشمول این طرح نیستند.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو داخلی کوییک و ساینا

شایان ذکر است که کوییک GX-RL با قیمت تقریبا  413 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. همچنین کوییک GX-L حدودا 316 میلیون تومان، ساینا اس حدود 325 میلیون تومان و  ساینا معمولی حدودا 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. البته قیمت نهایی این خودروها در سامانه یکپارچه هنوز  مشخص نشده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۵ خودرو داخلی در سامانه یکپارچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز