جزئیات عرضه کوییک و ساینا اس در سامانه یکپارچه

عرضه کوییک و ساینا اس در سامانه یکپارچه-کاماپرس

کوییک و ساینا اس از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه به نمایش گذاشته شدند. در حال حاضر امکان ثبت سفارش این خودروها غیر فعال است و زمان ثبت نام آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد. در کنار این دو خودرو، سایپا دو خودرو دیگر و در مجموع پنج مدل از محصولات خود را در سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، پنج خودرو وارد شده سایپا درسامانه یکپارچه شامل شاهین اتوماتیک، کوییکGX-RL ،کوییکGX-L، ساینا S DA و ساینا معمولی با استاندارد 85 است.

بیشتر بخوانید:

قیمت کوییک و ساینا اس در بازار آزاد

کوییک GX-RL با قیمت تقریبا  413 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. کوییک GX-L با قیمت حدودی  316 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ساینا اس نیز حدودا 325 میلیون تومان قمیت‌گذاری می‌شود و قیمت ساینا معمولی حدودا 300 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

قیمت نهایی این خودروها در سامانه یکپارچه فعلا مشخص نشده است و باید دید قیمت آن‌ها تا چه اندازه با بازار آزاد متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات عرضه کوییک و ساینا اس در سامانه یکپارچه

  1. اله وردی اسا گفته:

    باسلام
    ببخشید ۸ محصولی که ایرانخودرو به تازگی توسط سامانه یکپارچه قیمت گذاری کردن رو نمیخوان عرضه کنن والا مردیم ایرانخودرو نمیخواد حداقل سالی یه بار ماشیناشو عرضه کنه ما چه گناهی کردیم که پارسال دم عیدی با اون تورم و اقتصاد شدید نتونستیم پول بلوکه کنیم

    حداقل یه بار دیگه فرصت بدن دیگه ماهم جزو همین آب وخاکیم یانه ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز