عرضه اولیه پرتقاضای شستا 75 درصد جهش سود اعلام کرد

سود خالص سه ماه ابتدایی امسال شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین از شرکت های زیرمجموعه شستا که عرضه اولیه آن در سال گذشته انجام و با استقبال خوبی هم مواجه شد، 75 درصد رشد کرده است.

به گزارش کاماپرس، نگاهی به معاملات انجام شده در بازار سرمایه نشان می دهد که عرضه اولیه سهام شرکت های زیر مجموعه شستا همواره پرتقاضا بوده است، در این میان تاصیکو هم از این قضیه مستثنی نبوده و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال گذشته، بسیار مورد توجه قرار گرفت و در حال حاضر هم سهام این شرکت در زمره پرمعامله ترین ها محسوب می شود.
به گفته مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، سود خالص سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ این شرکت نسبت به سه ماه نخست سال ۱۳۹۸، ۷۵ درصد افزایش داشته است.
غلام رضا سلیمانی، ادامه می دهد: تاصیکو نسبت به مدت مشابه سال قبل در تولید ۳ درصد، فروش ۳۲ درصد، سود ناخالص ۴۷ درصد و سود خالص ۷۵ درصد رشد داشته است.

اخبار شرکت های مهم بورس را بخوانید:

سودبالای شرکت های تابعه تاصیکو

آریاک سفر

به گزارش روابط عمومی شستا، سلیمانی اضافه می کند: شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز توانسته اند در بخش های مختلف عملکرد مثبتی را به ثبت برسانند.
او می گوید: جمله کاشی الوند با ۱۷۱ درصد، کاشی سعدی با ۱۹۸ درصد، مس شهید باهنر با ۳۵۹ درصد، پشم شیشه ایران ۲۱۴ درصد، صنایع خاک چینی ایران با ۱۷۲ درصد، شرکت فرآورده های نسوز ایران با ۹۷ درصد و شرکت معدنی املاح ایران با ۳۶ درصد توانسته اند در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به سه ماه نخست سال ۱۳۹۸ رشد سود خالص را به ثبت برسانند.
در این میان شرکت زغال سنگ پروده طبس هم توانسته است در سه ماه نخست ۱۳۹۹ نسبت به سه ماه نخست سال ۱۳۹۸ رشد ۵ درصدی تولید را در کارنامه خود به ثبت برساند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستاصدر تامین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه پرتقاضای شستا 75 درصد جهش سود اعلام کرد

  1. بهرام رشیدی گفته:

    نحوه پرداخت سود سهام سال ۹۸تاریخ و بانک عامل اگر هم توسط شبا واریز شود که خیلی عالیه با توجه به شرایط کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز