عرضه اولیه ولپارس طی دو روز انجام می‌شود

سازمان بورس با صدور اطلاعیه ای روزها و ساعات عرضه اولیه شرکت لیزینگ پارسیان با نماد (ولپارس) را اعلام کرد و بر این اساس عرضه اولیه ولپارس طی دو روز – سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری – انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، در اطلاعیه مديريت عمليات بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران آمده است : به اطلاع کليه فعالان محترم بازار سرمايه می رساند، زمان سفارش‌گيری در عرضه اوليه نماد معاملاتی شركت ليزينگ پارسيان (ولپارس) در روزهای سه شنبه مورخ 17/04/1399 از ساعت 13:00 الی 16:00 و چهارشنبه مورخ 18/04/1399 از ساعت 8:00 الی 10:30 خواهد بود.

یک عرضه‌اولیه در دو روز به جای دو عرضه‌اولیه در دو روز!

نکته جالب توجه این که هفته پیش مسئولان وزارت اقتصاد از اجرای عرضه اولیه سهام در دو روز هفته خبر داده بودند و از گفته های آنها این طور برداشت می شد که قرار است از این هفته به جای یک عرضه‌اولیه شاهد دو عرضه اولیه در هر هفته باشیم اما اتفاقی که این هفته به وقع پیوسته این است که عرضه سهام یک شرکت – یعنی شرکت لیزینگ پارسیان – طی دو روز انجام خواهد شد.

به نظر می رسد مشکلات به وجود آمده در عرضه های اولیه اخیر که علت اصلی آن افزایش تعداد متقاضیان شرکت در عرضه اولیه و ضعف زیرساخت های نرم افزاری بورس و کارگزاری ها بود، سازمان بورس را به سوی افزایش تعداد روزهای عرضه اولیه یک سهام سوق داده است و به همین دلیل عرضه اولیه ولپارس در دو روز انجام می شود.

آریاک سفر

اخبار و گزارش های مهم مرتبط با عرضه های اولیه را اینجا بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : لیزینگ پارسیان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز