عرضه اولیه شرکت لیزینگ پارسیان ؛ زمان عرضه قطعی شد

سازمان بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد عرضه اولیه 20 درصد  سهام شرکت لیزینگ پارسیان با نماد (ولپارس) چهارشنبه 18 تیرماه 99 انجام می شود.

به گزارش کاماپرس،  در حالی که طی روزهای گذشته مسئولان بورس و فرابورس اطلاعات مختلفی درباره عرضه اولیه سهام شرکت های مختلف ارائه می دادند و گمانه زنی ها ابتدا بیشتر بر عرضه اولیه شرکت زر ماکارون تاکید داشت، سازمان بورس اوراق بهادار تهران رسما از عرضه اولیه 20 درصد  سهام شرکت لیزینگ پارسیان با نماد (ولپارس) چهارشنبه 18 تیرماه 99 خبر داد.

در اطلاعیه سازمان بورس اوراق بهادار تهران آمده است: به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۸ تیرماه ۹۹ تعداد ۴۰۰ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت لیزینگ پارسیان به عنوان پانصد و چهلمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی، گروه سایر واسطه گری های مالی و طبقه اجاره داری مالی در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد( ولپارس )به شیوه ثبت سفارش (بوک بیلدینگ)جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

برای خرید ولپارس چقدر نقدینگی لازم است؟

بر اساس این اطلاعیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم تعیین شده است. همچنین سقف قیمت سهام شرکت لیزینگ پارسیان در این عرضه اولیه ۳۲۰۰ ریال و کف قیمت ۳ هزار ریال است.

آریاک سفر

حداکثر مبلغ خرید برای 300 سهم این شرکت 956 هزار ریال است که در صورت استقبال 3 تا 5 میلیون نفری تعداد 67 تا 111 سهم به هر کد بورسی تخصیص خواهد یافت و مبلغی حدود 22 هزار تا 36 هزار تومان نقدینگی برای شرکت در این عرضه لازم است.

ضمنا کارگزاری پارسیان مدیریت این عرضه را به عهده دارد و متعهد عرضه نیز شرکت گروه مالی پارسیان است. شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان متعهد خرید این عرضه است که سقف خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه را متعهد شده است.

اخبار مرتبط با عرضه های اولیه را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : لیزینگ پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز