عرضه اولیه سودآور شستا سود خالص خود را 3 برابر کرد

شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین با نماد تاصیکو از زیرمجموعه های عرضه اولیه ای شستا امروز در مجمع خود از افزایش 3 برابری سود خالص خبر داد.

به گزارش کاماپرس، مرور معاملات بازار سرمایه حکایت از آن دارد که عرضه اولیه سهام شرکت های تابعه شستا و از جمله تاصیکو بسیار مورد توجه فعالان بورسی است.

تاصیکو امسال نیز عملکرد موفقی داشته و به گفته مدیر عامل این شرکت سرمایه ، سود 3 ماه ابتدایی سالجاری تاصیکو نسبت به 3ماه نخست سال پیش، ۷۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل تاصیکو در مجمع امروز این شرکت نیز با برشمردن موفقیت های این شرکت ، ارزش بازار هلدینگ شرکت های بورسی گروه تا پایان اردیبهشت 99 را ۳۲ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: سال قبل به سهامداران محترم تاصیکو وعده افزایش دو برابری EPS  را دادیم که با تلاش صورت گرفته توسط همکاران ما رشد حدود سه برابری در سود ما تحقق یافت و سود خالص شرکت از ۲۹۶ ریال به ۸۹۶ ریال رسید.

افزایش 95 درصدی سود خالص تاصیکو در سال 98

آریاک سفر

سلیمانی در تشریح جایگاه هلدینگ در بازار و صنعت به سهم مهم تاصیکو در تولید ملی حوزه معدن و صنایع معدنی اشاره کرد و از رشد ۴۳ درصدی فروش شرکت های زیرمجموعه تاصیکو از مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به ۳۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ خبر داد.وی همچنین تاکید کرد که شرکت های تابعه تاصیکو تا پایان سال ۹۸ تمام تعهدات ارزی خود را انجام داده اند.

مدیرعامل تاصیکو در ادامه به مقایسه هزینه های هلدینگ در سال ۹۸ و ۹۷ پرداخت و از کاهش ۲۱ درصدی هزینه های مالی و ۱۵ درصدی هزینه های عملیاتی نسبت به سال ۹۷ خبر داد و اعلام کرد که سود خالص تاصیکو در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال پیشین ۹۵ درصد رشد داشته است.

سلیمانی افزایش ۱۱۰۰ میلیارد تومانی سرمایه شرکت، افزایش نرخ بازدهی دارایی ها از ۱۴ به ۳۴ درصد و هم چنین حاشیه سود خالص از ۸۷ به ۹۴ درصد را بخش کوچکی از اقدامات و دستاوردهای صدر تامین در فاصله ۲ مجمع عمومی سالیانه عنوان کرد.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : تاصیکوشستا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “عرضه اولیه سودآور شستا سود خالص خود را 3 برابر کرد

  1. الماس گفته:

    ایکاش بورس بجای منفی ومثبت پنج منفی و مثبت ده میشدتامردم ایندتوصف فروش بی جهت نمی رفتند.منفی ومثبت سه راهم برای بعضی نمادهای شاخص ساز قراربدندکه نوسان زیادنداشته باشه.

  2. امبر گفته:

    شستا امروز چشم خورد بالای ۱۹ درصدمنفی شد .
    از ۶۱۰۰ اومد ۴۷۰۰
    دست بدست دارایکم داده داران سرمایه سهامداران را از دستشان در میارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز