عرضه اولیه سهام یک شرکت بنیاد مستضعفان به زودی در فرا بورس

لست سکند

شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس یا همان نیروگاه قم با نماد ( بپیوند ) در فرابورس درج نماد شد و در صف عرضه اولیه های پیش رو ایستاد.

به گزارش کاماپرس، عرضه اولیه های فرابورس در هفته های اخیر پا به پای عرضه اولیه های بورس به کمک بازار سرمایه آمده اند تا جذب نقدینگی در این بازار با وجود افت و خیزهای اخیر شاخص تداوم داشته باشد.

در واقع اگرچه عرضه های اولیه به دلیل کوچک مقیاس بودن و افزایش تصاعدی مشارکت کنندگان، جذابیت سابق را ندارند اما به هر حال فرصتی برای سرمایه گذاری و سودآوری در بازار بورس به شمار می روند و کماکان مورد استقبال قرار دارند.

در هفته های اخیر شاهد بورسی شدن یک شرکت نیروگاهی از شمال کشور بودیم و در تازه‌ترین تحول نیز رتبه آنلاین به نقل از تسنیم گزارش کرده که یک شرکت نیروگاهی دیگر در صف عرضه اولیه سهام خود در فرابورس قرار گرفته است.

عرضه اولیه بپیوند در راستای وعده های رئیس بنیاد مستضعفان

راز آسمان پایتخت

بر اساس این گزارش، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس(سهامی عام) مالک نیروگاه قم پس از احراز شرایط پذیرش در بازار سرمایه، به عنوان سی و سومین شرکت بنیاد مستضعفان در فهرست شرکت‌های فرابورس ایران ثبت شده است.

پیش از این فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از آمادگی 20 شرکت بنیاد برای ورود به بازار بورس خبر داده بود.

شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس به عنوان مالک نیروگاه سیکل ترکیبی ۷۱۴ مگاواتی قم فعالیت می‌کند که جزو شرکت‌های زیرمجوعه هلدینگ برق و انرژی صبا وابسته به بنیاد مستضعفان است.

سهام این نماد قرار است طی هفته‌های آتی به صورت عرضه اولیه و به عنوان دویست‌و‌بیست‌وسومین نماد معاملاتی (شصت‌ودومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران در معرض فروش قرار گیرد و بر اساس اعلام صورت گرفته، در عرضه اولیه این نماد، ۱۵ درصد سهام این شرکت به خریداران واگذار می‌شود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز