عرضه اولیه سهام سرخابی ها در دولت دوازدهم به سرانجام می رسد؟

وزیران ورزش و اقتصاد برای چندمین بار است که خبر می دهند به زودی شاهد عرضه اولیه باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس خواهیم بود، اما این خبر حدود یک سال است که در حد وعده باقی مانده است.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد دولت یازدهم وعده خصوصی سازی و عرضه اولیه سهام استقلال و پرسولیس را هر از گاهی به اصطلاح برای بازارگرمی اعلام می کند و در عمل این عرضه انجام نخواهد شد.

حدود یک سال است که وزارت ورزش خبر بورسی شدن دو باشگاه پرطرفدار تهرانی را می دهد و وزارت ورزش تشکر و قدردانی و تعریف و تمجید می کند از این کار و برعکس بار دیگر وزارت اقتضاد این خبر را اعلام می کند و ادامه ماجرا، اما باید به این نکته توجه داشت که اگر کسی مبانی حضور در بورس را بداند این دو تیم حتی در فرابورس هم نمی‌توانند بروند.

کارشناسان اقتصادی می گویند شرکت‌هایی که زیان انباشته و منجر به هر دوره مالی‌شان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است، اگر بخواهند سهام‌شان را به بلوک‌های خرد تعیین کنند، اول باید تکلیف تراز نابسامانی مالی‌شان را اصلاح کنند و این خصوصی‌سازی شعاری بیش نیست.

برنا نوشت: نشست هماهنگی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقال و پرسپولیس با حضور وزیران ورزش و جوانان و اقتصاد و دارایی با موضوع بررسی آخرین مراحل مستندسازی مدارک این دو باشگاه در وزارت اقتصاد برگزار شد.

آریاک سفر

امیدواری و تقدیرهای پوچ

در این نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی از تلاش‌های مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در زمینه خصوصی‌سازی و ورود این دو باشگاه مردمی به بازار سرمایه قدردانی کرد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

فرهاد دژپسند در ادامه تسریع در انجام مراحل نهایی تهیه مستندات برای طرح در شورای پذیرش بازار فرابورس را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که این وعده دولت دوازدهم بزودی عملیاتی و محقق شود.

 

مرتبط با : استقلالپرسپولیس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز