عرضه اولیه سرمایه گذاری امین چهارشنبه در بورس قطعی شد

لست سکند

سازمان بورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری امین با نماد (امین) چهارشنبه 15 مردادماه 1399 انجام خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، در هفته های اخیر از شرکت سرمایه گذاری تامین سرمایه امین به کرات به عنوان یکی از شرکت های در نوبت عرضه اولیه سخن گفته می شد و سرانجام این عرضه به واقعیت پیوست.

عرضه اولیه سرمایه گذاری امین که دومین عرضه اولیه این هفته به شمار می رود تاحدودی موجب خشنودی فعالان تازه کار بازار سرمایه است چرا که عرضه اولیه دیگر این هفته بسیار کوچک مقیاس بود و فعالان بازار به کنایه به عنوان مینی عرضه از آن یاد می کردند.

سقف قیمت 10400 برای سهام امین

در اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت بورس تهران برای عرضه سهام شرکت تامین سرمایه امین آمده است: به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می‌رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امین در بورس عرضه می شود.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است این شرکت به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فعالیت های جنبی واسطه‌گری مالی، گروه فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی و طبقه فعالیت های جنبه واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده درجای دیگر، در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد امین به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

جزئیات مهم این عرضه عبارت است از:

–  روز عرضه: چهارشنبه 15 مرداد 1399

– حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم

– سقف قیمت: 10400 ریال

-کف قیمت: 9800 ریال

– مدیر عرضه: کارگزاری امین آوید

-متعهدین عرضه: سهامداران عمده

-متعهد خرید: شرکت سرمایه گذاری صبا تامین

-سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه

شایان ذکر است ساعت شروع و پایان این عرضه هنوز اطلاع رسانی نشده است اما احتمال آن می رود که این عرضه نیز قبل از شروع رسمی بازار اغاز شده یا بعد از پایان زمان رسمی بازار انجام شود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سرمایه گذاری امین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه سرمایه گذاری امین چهارشنبه در بورس قطعی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز