عرضه اولیه بپیوند ؛ زمان عرضه و مبلغ مورد نیاز مشخص شد

لست سکند

فرابورس با صدور اطلاعیه ای از عرضه اولیه سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با نماد بپیوند ۱ در روز سه شنبه هفته آینده – 11 شهریورماه 99 – خبر داد.

به گزارش کاماپرس، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس (سهامی عام) یا همان نیروگاه برق قم 12 مردادماه به عنوان دویست و بیست و سومین نماد معاملاتی (شصت و دومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد بپیوند درج شده بود و فرابورس ساعاتی پیش با صدور اطلاعیه ای از عرضه اولیه 15 درصد از سهام این شرکت در روز سه شنبه آینده خبر داد.

در اطلاعیه فرابورس آمده است؛ به استناد پذیرش سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس (سهامی عام) در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار اول فرابورس به اطلاع می رساند سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده عرضه می شود.

مشخصات عمومی این عرضه به قرار زیر است:

تعداد کل سهام شرکت: 300000000 سهم

راز آسمان پایتخت

تعداد کل سهام قابل عرضه: 450000000 میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت

مدیر عرضه : شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص)

مشخصات عرضه اولیه به عموم به روش ثبت سفارش نیز به قرار زیر است:

تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز عرضه اولیه ۴۲۰ میلیون سهم

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۵۰ سهم

تاریخ و دوره ثبت سفارش: روز سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ از ساعت ۱۳ تا ۱۷

تاریخ تخصیص سهام روز چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

تاریخ شروع معاملات ثانویه از روی از روز شنبه مورخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ: ۱۸ هزار و ۳۰۰ ریال تا مبلغ ۱۸۵۰۰ ریال

متعهدین خرید: شرکت کارگزاری بورس بهگزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا هر یک به میزان ۲۵ درصد سهام قابل عرضه در روز

مبلغ مورد نیاز برای شرکت عرضه اولیه بپیوند

با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد بورسی به میزان حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ تومان در صورت مشارکت ۵ تا ۶ میلیون نفر در این عرضه حدود ۷۰ تا ۸۴ سهم به هر کد تخصیص خواهد یافت و بر این اساس برآورد می شود مبلغ حدود ۱۲۹ هزار تا ۱۵۵ هزار تومان برای شرکت در این عرضه مورد نیاز است.

شایان ذکر است؛ برق و انرژی پیوند گستر پارس در گروه عرضه برق ، گاز ، بخار و آب گرم و زیر گروه تولید تولید انتقال و توزیع نیروی برق با شماره 11740 ثبت شده است.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عرضه اولیه بپیوند ؛ زمان عرضه و مبلغ مورد نیاز مشخص شد

  1. کاردان بورس گفته:

    متن پیام: فسا این سهم در یک قدمیه ابر ایچیموکو خودش قرار دارد با توجه به حجم این چند روز این سهم امروز بالا ترین حجم معاملات رو هم خورده دیروز یک میلیون حجم خورده و همچنین روز یکشنبه 4 میلیون و لی امروز نزدیک به 17 میلیون حجم خورده که میتونه عدد قابل توجهی باشد و نشان از جمع کردن سهم هست

  2. واقعیت گفته:

    کچون قیمت واقعی همونکه فرمودید 108 تومان واین مبالغ کلا حبابی وکی مردم آسیب میبینن زمانی حباب بترکه وبازدوباره اونای که الان سهام بابالاترین قیمت درعرضه اولیه بفروش رساندن وسهامی که مونده بعد عرضه اولیه وافزایش صددرصدی فروختن وکلی نقدینگی دارن با ترکیدن حباب وواقعی شدن قیمتها همون سهام که با صدبرابرقیمت فروختن باقیمت پاینتر میخرن ورقبای کوچیک وسهامدارن خرد پایمال میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز