عرضه اولیه بهساز کاشانه تهران ؛ زمان و قیمت عرضه قطعی شد

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس عرضه اولیه سهام شرکت بهساز کاشانه تهران چهارشنبه هفته جاری – 22 مردادماه 1399 – انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، در حالی که اولین عرضه اولیه هفته جاری در گروه صنایع غذایی با نماد زملارد قطعی شده بود و گمانه زنی ها درباره دومین عرضه‌اولیه  هفته جاری ادامه داشت ساعتی پیش سازمان بورس جزئیات دومین عرضه این هفته را نیز اطلاع رسانی کرد.

در اطلاعیه سازمان بورس آمده است؛ به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه ۲۲ مرداد 1399تعداد ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت بهساز کاشانه تهران به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات گروه و طبقه فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سه بهساز به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

 مشخصات این عرضه به شرح زیر است:

زمان ورود ثبت سفارش: متعاقبا  در روز عرضه اعلام خواهد شد

آریاک سفر

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی: 1000 سهم

سقف قیمت: 2200 ریال

کف قیمت: ۲۰۹۰ ریال

مدیر عرضه: کارگزاری تدبیرگران فردا

متعهدین عرضه: شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر

متعهد خرید: شرکت تامین سرمایه نوین

سقف تعهد خرید: ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه

مبلغ مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه

حداکثر مبلغ خرید برای 1000 سهم ثبهساز 2210218ریال است و درصورت استقبال  4 تا 5.5 میلیون نفر تعداد 622 تا 855 سهم به هر کد تعلق خواهد گرفت. بر این اساس پیش بینی می شود حدود 137 هزار تومان تا 188 هزار تومان نقدینگی برای شرکت در این عرضه مورد نیاز است.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

شایان ذکر است بعد از اخبار منتشر شده مبنی بر گشایش اقتصادی در این هفته، گمانه زنی هایی درباره عرضه اولیه یک شرکت بزرگ دولتی مطرح شده بود که با توجه به مشخص شدن هر دو شرکتی که این هفته سهام آنها بورسی می شود ، این گمانه زنی ها منتفی شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه بهساز کاشانه تهران ؛ زمان و قیمت عرضه قطعی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز