عرضه اولیه سهام یک باشگاه فوتبال با طرفداران دو آتشه در بورس

با اعلام مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز که به طرفداران دو آتشه اش معروف است، باید در انتظار بورسی شدن و عرضه اولیه سهام این باشگاه باشیم.

به گزارش کاماپرس در حالی که دو تیم استقلال و پرسپولیس در تدارک ورود به بازار سرمایه هستند و در این زمینه حاشیه های فراوانی نیز ایجاد شده است یک باشگاه دیگر فوتبال استارت عرضه اولیه سهام خود در بورس را زده است.

بورسی شدن سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز به مراتب سهل تر از سرخابی های پایتخت است چرا که این باشگاه بدهی و زیان انباشته خاصی ندارد و سودآوری آن نیز می تواند توسط مالک متمولش تضمین شود.

مالک باشگاه تراکتورسازی  در تازه ترین اظهارات خود گفته است سال آینده سهام این باشگاه را وارد بورس خواهیم کرد تا هواداران نیز در آن مشارکت کنند.

در انتخاب هایم اشتباه داشتم

آریاک سفر

بنا به اعلام بورس پرس به نقل از ورزش سه، محمد رضا زنوزی مطلق در خصوص برنامه ها برای باشگاه تراکتور در سال های آتی گفت: همچنین قصد داریم اپلیکیشن تراکتور را نیز راه اندازی کنیم. اگر حاشیه ها اجازه بدهد یک تیم در خور شأن هواداران تراکتور خواهیم بست.

وی افزود: یک سری اشتباهات در انتخاب ها داشتم و در درون باشگاه نیز مشکلاتی وجود داشت که در عدم موفقیت تیم نقش داشت و باعث شد به موفقیت نرسد. لذا باید به سمتی برویم که با این افرادی که از داخل باشگاه به تراکتور ضربه می زنند مقابله کنیم و سپس به فکر رقبای بیرونی باشیم که ناجوانمردانه با تیم مقابله می کنند.

زنوزی ادامه داد: با یک سری از رسانه های تهرانی که تعصب خاصی به تیم های پایتخت دارند، دچار مشکل هستیم که جوسازی های شدیدی علیه تیم های شهرستانی از جمله تراکتور دارند که باید این مسائل را حل کنیم تا سال جاری یک تیم خوب و در شأن هوادران بسازیم.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز