عبدالحسین مختاباد از ایران رفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

عبدالحسین مختاباد، خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی، از کشور مهاجرت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس مختاباد در کنار فعالیت در حوزه موسیقی، استاد دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران واحد مرکز بود و برای مدتی ریاست آن را نیز بر عهده داشت. افراد برجسته‌ای چون کریم صالح عظیمی، عطاالله جنگوک، کامبیز روشن روان و محسن الهامیان موسیقی را به او آموخته‌اند. به علاوه او موسیقی را به صورت آکادمیک در دانشگاه‌ اتاوای کانادا و گلداسمیت انگلستان آموخته است.

حالا بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، از مهاجرت عبدالحسین مختاباد به خارج از کشور خبر داد. به گفته بابازاده، این جدیدترین مهاجرت در موسیقی ایران پس از بردیا کیارس و گروه رستاک است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عبدالحسین مختاباد از ایران رفت

  1. ایلیا گفته:

    برا چی مهاجرت میکنن؟؟؟؟؟؟؟ اگه بخاطر پوله که دارن،اگه میخوان به همه چی توهین کنن که ایران کشوریه که بالاترین آزادی رو داره در عمل ،تو آمریکا هیچ سلبریتی جرأت نمیکنه برخلاف منافع ملیش مطلب بزاره یا چیزی بگه،اگه میخواد واسه هنرش بره اولا چراتو این سن،بعدش واسه کی میخواد بخونه؟؟؟؟؟دلیل این مهاجرت ها کاملا مشخصه!!!!

  2. موحد گفته:

    سلام بر عكس خبر شما برخی از اقوام ما با داشتن درآمد بالا و تحصیلات خوب (یکی از هلند و دیگری از امارات) برای همیشه به ایران آمده‌اند. چرا از آن‌ها یادي نمی‌کنید و خبری را منتشر نمی‌کنید.
    مرحوم چنگیز جلیل وند (صدا پیشه معروف) پس از سالها که به ایران برگشت. خیلی طبیعی رفت و طبیعی برگشت؛ اصلاً در سراسر جهان میلیونها نفر در هر روز در حال جابه‌جایی موقتی یا همیشگی میان کشورها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز