طلا و سکه دوباره بالا رفت!

در حالی که امیدواری‌ها برای کاهش نرخ سکه تا کانال 11میلیون تومانی تقویت شده بود، عصر دیروز قیمت این فلز گرانبها بار دیگر رشد پیدا کرد. به نظر کارشناسان شروع رشد قیمتی مجدد دلار عامل اصلی این اتفاق بود.

در هر صورت هنوز سکه نتوانسته به مرز حساس قیمتی 12 میلیون و 500 هزار تومانی برسد و در نرخ 12 میلیون و 490 هزار تومانی جا خوش کرده است. قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم نسبت به دیروز 0.19 درصد بالا رفت و به مرز یک میلیون و 242 هزار و 100 تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیشتر معامله گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار به بالای مرز 28 هزار و 500 تومانی برسد، حرکت قیمتی سکه به سمت مقاومت 12 میلیون و 800 هزار تومانی شروع خواهد شد. در صورتی هم که نرخ دلار به سطح حمایتی 28 هزار و 200 تومانی نزول کند، قیمت سکه سریع به سوی حمایت 12 میلیون و 200 هزار تومانی حرکت خواهد کرد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

فعالان بازار طلا معتقدند اگر قیمت سکه بالای محدوده 12 میلیون و 500 هزار تومانی قرار بگیرد و ثابت شود، خوش بینی‌ها درباره روند صعودی سکه هم بالا خواهد رفت. چون معامله گران بازار نسبت به ادامه رشد نرخ دلار، بعد از شکست محدوده 28 هزار و 200 تومانی، امیدوار هستند. ارزش ذاتی سکه هم از عصر روز گذشته بالا رفت و مجددا به مرز 12 میلیون و 300 هزار تومانی رسید.

اوضاع اونس طی روز جاری

نرخ اونس طلا همچنان در مدار افزایشی قرار دارد و این فلزگرانبها با رشد 1.7 درصدی که نسبت به دو روز پیش داشته، به محدوده هزار و 847 دلاری رسید. این رشد قیمتی اونس به دلیل تضعیف نرخ دلار در روز جمعه اتفاق افتاد. هنوز سیاست‌های آینده فدرال رزرو درباره افزایش یا کاهش نرخ بهره مشخص نیست و قرار است جمعه درباره این موضوع تصمیماتی گرفته شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز