طلا ارزان شد / سکه ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

طلا در بازار تهران امروز هر گرم به قیمت یک میلیون و 141 هزار و 500 تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، سکه تمام بهار آزادی نیز در بازار طلا و جواهر تهران به قیمت ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

برخی فعالان بازار روز پنجشنبه از افزایش قیمت طلا به علت بالارفتن تقاضا به مناسبت شب یلدا خبر می دادند، اما روند بازار امروز برخلاف این پیش رفت.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز  (۲۹ آذر ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش 200 هزارتومانی به 11 میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه۶  میلیون و۳۰۰  هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان را اعلام کرده است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۷ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان معامله می‌شود.

آریاک سفر

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است. سکه در آخرین معاملات هفته گذشته ۱۱ میلیون  و ۹۵۰هزار تومان بوده است.

بازار آینده طلا

به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در شش روز اخیر اتفاق خاصی در بازار طلا رخ نداده و قیمت‌ها ثابت بوده است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که قیمت طلا دیگر میلی به گران یا ارزان شدن ندارد. بنابراین احتمالا هفته آینده طلا در محدوده یک میلیون و 131 هزار تومان داد و ستد شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

محمد کشتی‌آرای معتقد است: خرید مصنوعات طلا یا سکه دیگر برای مردم جذاب نیست. به عبارت دیگر طلا جذابیتش را برای سرمایه‌گذاری از دست داده است؛ چرا که قیمت طلا در حال کاهش است. از این‌رو در چند هفته اخیر خرید مصنوعات طلا از سوی تهرانی‌ها کاهش یافته است. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد کاهش قدرت خرید باعث شده است تهرانی‌ها طلا نخرند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز