شیائومی ردمی نوت 14 پرو فایو جی ؛ یک گوشی جدید از نمای نزدیک (ویدیو)

لست سکند

این روزها همه کاربران گوشی های موبایل می دانند که شیائومی یک برند شناخته شده و محبوب جهانی است. برند شیائومی که در سال 2010 تأسیس شده در حال حاضر پس از سامسونگ دومین تولیدکننده گوشی های هوشمند به شمار می آید و علاوه بر گوشی به تولید نرم افزارهای مرتبط، لوازم خانگی و سایر ابزارآلات خانگی نیز می پردازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که جدیدترین محصول شرکت شیائومی یعنی گوشی ردمی نوت 14 پرو فایو جی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت شیائومی هر سال گوشی های زیادی روانه بازار می کند که در دسته گوشی های پرچمدار، میان رده، ارزان قیمت و عملکرد بالا قرار می گیرند. به این ترتیب، مشتریان همیشه در انتظار دیدن گوشی جدیدی از برند شیائومی هستند.

هنوز زمان عرضه گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 14 پرو فایو جی به صورت رسمی اعلام نشده است ولی انتظار می رود در در ماه مارس 2023 به بازار بیاید. این گوشی جدید از صفحه نمایشگر 6.9 اینچی فول تاچ اسکرین بهره خواهد برد که یک گلس گوریلا کورنینگ 7 از آن محافظت می کند.

راز آسمان پایتخت

باتری یکی از بخش های مهم یک گوشی خوب است، به همین خاطر شیائومی ردمی نوت 14 پرومکس به یک باتری 7100 میلی آمپری لیتیوم-پلیمری مجهز شده است که از دوام زیاد و عمری طولانی برخوردار است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شیائومی ردمی نوت 14 پرو فایو جی ؛ یک گوشی جدید از نمای نزدیک (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز