آلفارومئو می رود ؛ آئودی وارد می شود/ فرمول 1

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرانجام این راز بزرگ فاش شد که کمپانی های آئودی و سائوبر عزم شان را جزم کرده اند تا یک تیم فرمول 1 مشترک تشکیل بدهند. آن طور که به تازگی اعلام شده آئودی و سائوبر قصد دارند برای فصل 2026 مسابقات اتومبیلرانی فرمول 1 نیروهای شان را روی هم بریزند و یک تیم مشترک تشکیل بدهند. شرکت سائوبر یک شرکت مهندسی سوئیسی است که در زمینه ورزش های موتوری فعالیت می کند و تا سال 2018 با نام آلفا رومئو ریسینگ در مسابقات شرکت می کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ماجرا از آن جایی شروع شد که آئودی چند ماه پیش اعلام کرد به مسابقات فرمول 1 خواهد پیوست و به دنبال پیدا کردن یک شریک برای خودش است. در حال حاضر خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر این که آئودی 450 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد تا 75% از سهام آلفارومئو در تیم را بخرد و در سال 2026 در مسابقات شرکت کند.

یکی از افتخارات شرکت سائوبر این است که در فصل های 2024 و 2025 موتور ماشین های مسابقه ای فراری را تأمین کرده است و از آن جایی که قراردادش با آلفارومئو در پایان فصل 2023 تمام می شود، هنوز مشخص نیست در این فصل با چه پرچمی مسابقه خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

آئودی ممکن است کمی وارد ماجرا بشود ولی شاید نتواند لوگویش را روی ماشینی بگذارد که هیچکدام از قطعاتش را تولید نکرده است. البته قصد آئودی از وارد شدن به مسابقات فرمول 1 این است که نشان بدهد فناوری خودروهای برقی تا چه حد قابل اعتماد است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : آئودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز